24 aprilie 2015
Chişinău · ODIMM joburile companiei »
Scopul:Dezvoltarea, asigurarea și menținerea imaginii publice a organizației în corespundere cu politica generala a acesteia.
Atributii si responsabilitati
Elaborarea și implementarea strategiei de comunicare agreată cu managementul organizației și măsurarea eficientei activitatii de PR
Elaborarea comunicatelor de presa, prezentărilor ale organizației, articolelor în mass-media, website, newsletter, brosuri, filmulețe de promovare etc.
Actualizarea paginii web al organizației, busines portalului și a altor mijloace de informare utilizate
Selectarea de materiale scrise, video, foto, audio pentru organizație
Cereara și dezvoltarea de parteneriate cu reprezentanții relevanți din mass-media
Diseminarea de informatii către instituții guvernamentale, parteneri, donator, jurnaliști și alte categorii de public ce fac parte din sfera de interes a organizației
Organizarea si participarea la evenimente în beneficiul organizatiei
Mediatizarea permanent a activităților organizației prin toate sursele relevante mass- media.
Abilități:
Aptitudini excelente de comunicare, scriere și redactare;
Atitudine pozitivă, flexibilitate;
Capacitatea de a genera idei noi și găsi soluții inovative;
Atenție distributivă, capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan;
Spirit de echipa și orientare catre rezultate;
Oferirea informaţiilor corecte într-o manieră profesionistă
Cerințele:
Studii superioare facultatea de jurnalistică, specilizarea jurnalism sau comunicare și relații publice
Cursuri sau studii adiționale în domeniul economic, vor constitui un avantaj
Experiență în domeniul dat de minim 3ani
Utilizarea limbilor română, rusă şi engleză, scris şi vorbit, la un nivel înalt
Integritate, perseverență, atitudine principială și corectă în relațiile cu oamenii
Rezistenţă la stres şi respectarea termenelor limită
Utilizarea computerului și diferitor programe la nivel profesionist (Word, Power Point, Excel, Adobe Photoshop/Illustrator, Quark XPress, programe de editare audio și video, programe de baze de date, monitorizare și analiză media etc.); aparatură foto, video și audio.
Viziune şi capacitate de a gândi strategic
Gândire analitică, aptitudini organizatorice, corectitudine, maturitate, stabilitate psihologică şi abilitate de a comunica
Ce oferim:
Posibilitatea de a activa într-o organizație de prestigiu și imagine pozitivă din Republica Moldova
Posibilitatea de dezvoltare profesională
Posibilitatea de a implementa cunoștințele și experiența, creativitatea și inovațiile
Remunerare atractivă
Candidaţii interesaţi sunt invitaţi să depună CV-urile la adresa de e-mail: office@odimm.md.
Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la interviu.
office@odimm.md | |
Web-Site | odimm.md |
Acțiuni cu locul de munca: | |
Salva în carnetul de note |
Salva document în Word |
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®