Intrare cont Cont nou
E-mail:
Parola Ați uitat parola?
Închide
E-mail:
Parola
Intrare cont
Închide
E-mail:
Închide

Intrare Închide
nu sunt marcate

Locuri de muncă

nu sunt salvate

30 septembrie 2016

Responsabil comunicare şi relații publice (part time)

Bălţi · AO ,,CASMED,, joburile companiei »

Sex Experienţa
Orice de la 2 ani

Responsabilitățile postului:
• Dezvoltă strategia de comunicare internă și externă în colaborare cu echipa de management și echipa extinsă a organizației;
• Dezvoltă și standardizează instrumentele necesare comunicării interne și externe;
• Dezvoltă raportul anual, buletinele informative și a alte materiale promoționale ale organizației;
• Dezvoltă planul de media al organizației, bazele de date, organizează evenimente media și dezvoltă o relație cu mass media, realizează articole de presă;
• Propuneși dezvoltă idei creative pentru campaniile de promovare;
• Revizuiește, actualizează, modifică și promovează conținutul site-ului organizației, conturilor de social media și a altor platforme on line ale organizației;
• Realizează și manageriază la zi baze de date cu contactele organizației: parteneri, aparițiile media, campanii, oferte, publicații si emisiuni de specialitate, oameni de presă;
• Redactează textele de prezentare și promovare în limba engleză;
• Negociază, menține și dezvoltă relațiile profesionale cu agenții de publicitate, televiziunile locale și naționale, cu furnizorii de design, de producție publicitară, de media planning&buying, cu organizatori de evenimente, etc.

Profilul candidatului:
• Absolvent de studii superioare;
• Experiență profesională de relaționare inter-umană (networking, coordonare echipa, prezentare în fața unui public);
• Experiență în comunicare de minim 2 ani;
• Experiență în organizarea de evenimente;
• Experienţă în utilizarea calculatorului, a soluţiilor on-line şi social media (Word, Excel, Power Point și alte programe de design)
• Abilitatea de a lucra cu mass media/alți parteneri și a dezvolta și consolida astfel de relații;
• Atenție distributivă, capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan;
• Persoana pro-activă, cu inițiativă, dinamică, orientată pe rezultat, cu abilitati organizatorice;
• Foarte bună cunoaștere a limbii engleze (scris si vorbit).

Beneficii:
• Mediu de lucru atractiv şi echipă tînără şi dinamică;
• Posibilitatea de implicare activă în proiectele asociaţiei;
• Posibilitatea de formare şi instruire permanentă.

Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul la adresa de email: ngo_casmed@yahoo.com indicînd poziția la care aplică pînă pe data de 15 octombrie 2016. Nu vor fi luate în considerare candidaturile care nu vor îndeplini condiţiile minimale solicitate în specificaţiile postului. Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.

E-mail ngo_casmed@yahoo.com
Web-Site casmed.md
Acțiuni cu locul de munca:

Salva în carnetul de note

Salva document în Word

Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®