22 februarie 2019
Chişinău · Comisia Electorală Centrală joburile companiei »
Sex | Experienţa |
Orice | de la 1 ani |
1. Specialist principal al Direcţiei comunicare, relaţii publice şi mass-media
Sarcini de bază:
1. Elaborarea metodologiei în vederea monitorizării mass-media privind reflectarea activităţii Comisiei Electorale Centrale;
2. Monitorizarea presei şi a opiniei publice pentru asigurarea cunoaşterii atitudinii publicului privind activitatea desfăşurată şi iniţiativele lansate de Comisia Electorală Centrală;
3. Asigurarea activităţii Centrului media şi organizarea conferinţelor de presă planificate;
4. Organizarea conferinţelor de presă, vizitelor de informare şi documentare, precum şi a altor activităţi pentru reprezentanţii mijloacelor de informare în masa;
5. Realizarea analizei documentelor de politici de educaţie electorală, a proiectelor de acte normative în vederea asigurării corectitudinii şi conformităţii acestora;
6. Asigurarea logisticii necesare pentru buna desfăşurare a activităţilor de educaţie electorală şi informare planificate și deplasărilor peste hotarele țării;
7. Realizarea politicii şi obiectivelor în domeniul calităţii şi securităţii informaţiei, conform standardelor internaţionale ISO.
Studii: studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalent, preferabil în domeniul ştiinţelor comunicării.
Cerințe specifice minime:
- experienţă profesională 1 an în domeniul relevant funcției;
- cunoaşterea limbii engleze - nivel B2;
- organizare, întocmire a rapoartelor, argumentare, prezentare, instruire, consultare, lucru cu informaţia, analiză şi sinteză, lucru eficient în echipă, adaptabilitate, prezentarea informației într-un limbaj accesibil publicului larg, a ideilor sau mesajelor specifice diverselor domenii si limbaje specializate, memoria si capacitatea de a retine usor fapte, date etc.
Bibliografia:
- Constituţia Republicii Moldova din 29 iulie 1994;
- Codul Electoral al Republicii Moldova nr. 1381 din 21 noiembrie 1997;
- Legea nr. 158 din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
- Legea nr. 25 din 22 februarie 2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public;
- Legea nr. 133 din 17 iunie 2016 privind declararea averii și a intereselor personale;
- Legea nr. 982 din 11.05.2000 privind accesul la informaţie;
- Legea nr. 64 din 23.04.2010 cu privire la libertatea de exprimare;
- Legea nr. 239 din 13.11.2008 privind transparența în procesul decizional;
- Legea presei nr. 243 din 26.10.1994;
- Legea nr. 98 din 04.05.2012 privind administrația publică centrală de specialitate;
- Hotărîrea Guvernului nr. 1211 din 27.12.2010 cu privire la unitatea de informare şi comunicare cu mass-media a autorităţii administraţiei publice centrale;
- Regulamentul privind modul de publicare şi actualizare a materialelor informative pe pagina web oficială a Comisiei Electorale Centrale, aprobat prin HCEC nr. 1347 din 10 iulie 2012, http://cec.md/files/files/Legi/tabel_regulamente/12.pdf.
Telefon |
+373 22 578991
|
valentina.morozan@cec.md | |
Web-Site | cec.md |
Acțiuni cu locul de munca: | |
Salva în carnetul de note |
Salva document în Word |
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®