21 martie 2014
Chişinău · Moldpresa Grup joburile companiei »
Sef Sectie Marketing
Competente necesare postului Sef Sectie Marketing:
• Abilitati demonstrate de utilizare a instrumentelor de MK: analiza consumatorilor grupului tinta, instrumente de comunicare, derularea actiunilor de promovare in segmentele B si C, Trade MK
• Studii superioare economice de specialitate;
• Cunoştinţe temeinice din domeniul comportamentului consumatorului;
• Cunoştinţe temeinice de operare PC: Word, Excel, Power Point, Adobe Photoshop, Corel Draw, Adobe Illustrator;
• Cunoaşterea avansată a limbii române şi limbii ruse;
• Gîndire strategică, abilităţi bune organizatorice şi de gestionare a timpului;
Obligatiuni de Functie:
• Elaborează şi dezvoltă strategia de marketing pentru companie, bazată pe analiza a proprietăţilor de consum ale produselor şi prezice cererea consumatorilor pentru produsele companiei, tehnice şi alte caracteristici de consum ale produselor concurente.
• Elaborează Planul de actiuni de promovare in segmentele de piata A, B si C, identifica instrumentele necesare de comunicare si promovare pe categorii de produse si servicii
• Elaboreaza strategia si instrumentele de Vanzare On-Line, inclusiv comunicare site-ului companiei, inclusiv a retelelor sociale
• Formeaza si mentine politica si standartele de mercantizare in reteaua de chioscuri MoldPresa in scopul sporirii vanzarilor ad-hoc
• Organizează studiu de opinii ale consumatorilor de produse comercializate de întreprindere şi impactul acesteia privind comercializarea produselor şi elaborarea de propuneri de îmbunătăţire a competitivităţii şi a calităţii acestuia
• Asigură participarea Departamentului la pregătirea planurilor de vanzare pe termen lung şi curent
• Coordonează toate departamentele functionale pentru a colecta şi analiza informaţii comerciale şi economice, crearea unei bazee de date de marketing (rechizite, contracte de producţie, disponibilitatea de stoc, dimensiunea pieţei, etc).
• Supervizează eliminarea la timp a deficienţelor identificate din reclamaţiile consumatorilor, şi susţine o anumită motivaţie de atitudini ale consumatorilor faţă de produsele întreprinderii.
• Organizează elaborarea de strategii pentru activităţi de promovare în mass-media cu ajutorul de publicitate outdoor, eluminare, internet, e-mail, publicitate transportul, participarea la expozitii, targuri, expoziţii comerciale pentru a informa potenţialii indicatori şi de a extinde pieţa de desfacere
• Pregăteste propuneri privind identitatea corporativă şi a companie de branding obiecte promoţionale.
• Participă împreună cu alte departamente pentru a dezvolta propuneri şi recomandări pentru creare si promovarea produsului, în scopul de a îmbunătăţi calitatea de promovare a vânzărilor de consum.
• Supraveghează angajaţii departamentului de marketing
Persoanele interesate pot expedia CV-ul la adresa de email, cu specificarea postului.
Numai candidatii care indeplinesc cerintele mentionate vor fi contactati.
hr@moldpresa.md | |
Web-Site | moldpresa.md |
Acțiuni cu locul de munca: | |
Salva în carnetul de note |
Salva document în Word |
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®