Вход Регистрация
E-mail:
Пароль Забыли пароль?
Закрыть
E-mail:
Пароль
Вход
Закрыть
E-mail:
Закрыть

Вход Закрыть
нет отмеченных

Вакансии

нет сохраненных

21 марта 2014

Кишинёв · Moldpresa Grup вакансии компании »

Sef Sectie Marketing

Competente necesare postului Sef Sectie Marketing:
• Abilitati demonstrate de utilizare a instrumentelor de MK: analiza consumatorilor grupului tinta, instrumente de comunicare, derularea actiunilor de promovare in segmentele B si C, Trade MK
• Studii superioare economice de specialitate;
• Cunoştinţe temeinice din domeniul comportamentului consumatorului;
• Cunoştinţe temeinice de operare PC: Word, Excel, Power Point, Adobe Photoshop, Corel Draw, Adobe Illustrator;
• Cunoaşterea avansată a limbii române şi limbii ruse;
• Gîndire strategică, abilităţi bune organizatorice şi de gestionare a timpului;

Obligatiuni de Functie:
• Elaborează şi dezvoltă strategia de marketing pentru companie, bazată pe analiza a proprietăţilor de consum ale produselor şi prezice cererea consumatorilor pentru produsele companiei, tehnice şi alte caracteristici de consum ale produselor concurente.
• Elaborează Planul de actiuni de promovare in segmentele de piata A, B si C, identifica instrumentele necesare de comunicare si promovare pe categorii de produse si servicii
• Elaboreaza strategia si instrumentele de Vanzare On-Line, inclusiv comunicare site-ului companiei, inclusiv a retelelor sociale
• Formeaza si mentine politica si standartele de mercantizare in reteaua de chioscuri MoldPresa in scopul sporirii vanzarilor ad-hoc
• Organizează studiu de opinii ale consumatorilor de produse comercializate de întreprindere şi impactul acesteia privind comercializarea produselor şi elaborarea de propuneri de îmbunătăţire a competitivităţii şi a calităţii acestuia
• Asigură participarea Departamentului la pregătirea planurilor de vanzare pe termen lung şi curent
• Coordonează toate departamentele functionale pentru a colecta şi analiza informaţii comerciale şi economice, crearea unei bazee de date de marketing (rechizite, contracte de producţie, disponibilitatea de stoc, dimensiunea pieţei, etc).
• Supervizează eliminarea la timp a deficienţelor identificate din reclamaţiile consumatorilor, şi susţine o anumită motivaţie de atitudini ale consumatorilor faţă de produsele întreprinderii.
• Organizează elaborarea de strategii pentru activităţi de promovare în mass-media cu ajutorul de publicitate outdoor, eluminare, internet, e-mail, publicitate transportul, participarea la expozitii, targuri, expoziţii comerciale pentru a informa potenţialii indicatori şi de a extinde pieţa de desfacere
• Pregăteste propuneri privind identitatea corporativă şi a companie de branding obiecte promoţionale.
• Participă împreună cu alte departamente pentru a dezvolta propuneri şi recomandări pentru creare si promovarea produsului, în scopul de a îmbunătăţi calitatea de promovare a vânzărilor de consum.
• Supraveghează angajaţii departamentului de marketing

Persoanele interesate pot expedia CV-ul la adresa de email, cu specificarea postului.

Numai candidatii care indeplinesc cerintele mentionate vor fi contactati.

E-mail hr@moldpresa.md
Веб-сайт moldpresa.md
Действия с вакансией:

Сохранить в блокнот

Сохранить в Word

Работа в Молдове © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®