15 ianuarie 2014
Chişinău · Moldtelecom joburile companiei »
Sex | Experienţa |
Masculin | de la 2 ani |
Se anunță post vacant de Sef Serviciu Retentie Clienti
Moldtelecom este operatorul national de telecomunicatii din Republica Moldova, furnizor de telefonie fixa, mobile, servicii de internet si televiziune digitala. Acest post reprezinta o ocazie ideala pentru un candidat cu experienta si abilitati de vanzari sa se alature unei companii
RESPONSABILITATI:
• Gestioneaza si dezvolta politici si proceduri in tratarea solicitarilor de reziliere contracte si/ sau renuntare la o parte din serviciile contractate in scopul retinerii clientilor in portofoliul Moldtelecom.
• Asigura contactarea clientilor existenti si desfasurarea activitatilor specifice campaniilor de loializare.
• Monitorizeaza inregistrarea in baza de date a informatiilor obtinute in procesul de retentie/ loializare precum si operarea modificarilor de cont client ca urmare a activitatilor de retentie/ loializare.
CERINTE:
• Universitare în domeniul economic/ marketing/ management/ telecomunicaţii/ sau în alte domenii similare;
• Cunoaşterea concurenţilor, a pieţii mondiale şi naţionale, a regulilor comertului extern
• Limbi straine: Engleza, Rusa si utlizare PC: utilizator experimentat, baze de date,
• Persoana orientata catre client, capabila sa identifice rapid nevoile clientului;
• Foarte bune abilitati de comunicare si negociere;
• Foarte bune abilitati analitice.
• Abilităţi profesionale managerial de decizie, previziune, organizare, coordonare, şi monitorizare;
• Abilităţi de analiză şi sinteză;
EXPERIENTA (NATURA/ DURATA)
Experienta anterioara in domeniul managementului, relatii client, telecomunicatiilor, activitati de vanzare/ retentie, minim 2 an
Expediați CV-ul pe adresa de email cu tematica (Sef Serviciul Retentie Clienti).
Doar candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.
cariera@moldtelecom.md |
Acțiuni cu locul de munca: | |
Salva în carnetul de note |
Salva document în Word |
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®