18 septembrie 2014
Chişinău · GPG Consulting joburile companiei »
Descrierea postului:
Compania GLOBAL PHONING GROUP (GPG), call-centru multilingv, anunta concurs pentru postul vacant de Asistent Serviciul Clientela in limba ebraica, post care presupune capacitatea de a raspunde necesitatii clientilor prin receptionarea apelurilor telefonice, inregistrarea si gestionarea comenzilor sau a reclamatiilor clientilor prin diverse tehnici birocratice.
Activitate:
- receptionarea apelurilor telefonice
- inregistrarea, tratarea si transmiterea reclamatiilor clientilor
- Inregistrarea si clasarea datelor comerciale
- oferirea suportului informational clientilor
- lucru intr-o echipa dinamica si o excelenta posibilitate de dezvoltarea profesionala si personala.
Cerinte:
- Cunoasterea perfecta a limbii ebraice
- Cunostinte medii a limbii engleza (B1-nivel mediu sau avansat)
- Abilitati analitice
- Abilitati de comunicare si de solutionare a conflictelor
- Crearea si dezvoltarea unei relatii de incredere cu clientii
- Cunoasterea calculatorului (MS Office).
Daca sunteti interesat(-a) in pozitia de asistent serviciul clientela, expediati CV-ul la adresa: hr.gpgconsulting@gmail.com
Tel: 022-588969
Website: http://gpg-callcenter.net/
Telefon |
+373 22 588969
|
hr.gpgconsulting@gmail.com | |
Web-Site | gpg-callcenter.net |
Acțiuni cu locul de munca: | |
Salva în carnetul de note |
Salva document în Word |
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®