Intrare cont Cont nou
E-mail:
Parola Ați uitat parola?
Închide
E-mail:
Parola
Intrare cont
Închide
E-mail:
Închide

Intrare Închide
nu sunt marcate

Locuri de muncă

nu sunt salvate

14 decembrie 2015

Elaborarea logotipului, sloganului si mesajelor-cheie ale campaniei de promovare a medierii

Chişinău · Ministerul Justitiei RM (pentru Consiliul de mediere) joburile companiei »

Sex Experienţa
Orice de la 20 ani

CAIET DE SARCINI

pentru achiziționarea
serviciilor de elaborare a sloganului, logotipului și mesajelor-cheie
ale Campaniei de promovare a medierii
(în conformitate cu p.1,p.2 şi p.3 din obiectivul specific „Asigurarea tuturor elementelor, instrumentelor şi actorilor-cheie pentru implementarea planului de promovare din Planul de acţiuni pentru implementarea Strategiei de promovare a medierii, aprobat prin Hotărîrea Consiliului de Mediere nr.12 din 28.11.2014)
(întru executarea acţiunii 5.1.3.(1) din Planul de acțiuni privind implementarea Strategiei de reformă a sectorului justiţiei pentru anii 2011-2016, aprobat prin Hotărîrea Parlamentului
nr.6 din 16 februarie 2012)

Obiectivul general:
Campania de promovare va fi orientată spre publicul larg, atît din mediul rural cît și cel urban, dar și spre actori-cheie relevanți, fiind bazată pe mesaje clare și accesibile. Elaborarea semnelor de vizibilitate ale Campaniei de promovare (sloganul și logotipul) vor asigura:
- poziționarea medierii în calitate de metodă alternativă de soluționare a litigiilor.
- identificarea Campaniei de promovare la nivel național și internațional.
Obiectivul specific:
Sloganul și logotipul Campaniei de promovare vor însoți toate activitățile de promovare și comunicare dedicate medierii.
Cerințele pentru participare la concurs:
1- Autoritatea contractantă: Ministerul Justiției (conform necesităților Consiliului de Mediere)
2- Organizatorul procedurii de achiziție: Ministerul Justiției al Republicii Moldova
3- Obiectul achiziției: sloganul și logotipul Campaniei de promovare din Planul de acțiuni de implementare a Strategiei de promovare a medierii (conform necesităților Consiliului de Mediere), mesajele-cheie destinate actorilor principali ai Campaniei de promovare.
4- Cerințele față de serviciile solicitate:
 Sloganul Campaniei de promovare va reflecta conceptul & avantajele medierii, se elaborează în trei limbi: română, rusă, engleză;
 Logotipul Campaniei de promovare va reda identificarea vizuală a sloganului, se elaborează în trei limbi ca și sloganul (în cazul în care conține cuvinte);
 Mesajele-cheie vor fi adresate actorilor-cheie ale Campaniei de promovare.
5- Sursa de finanțare: Bugetul de Stat
6- Documentele necesare a fi prezentate de către ofertant:
● CV-ul aplicantului sau Certificat de înregistrare a întreprinderii (emis de Camera Înregistrării de Stat, confirmat prin aplicarea semnăturii şi ştampilei Participantului).
● Scrisoare de intenție cu descrierea modului de realizare a lucrărilor solicitate.
● Scrisori de recomandare de la anteriorii angajatori (2 scrisori minim).
● Planul de activitate privind realizarea sarcinilor.
● Oferta financiară în MDL (include toate cheltuielile, inclusiv TVA, și urmează să fie fixă pe toată perioadă de executare a contractului).
7- Criterii de evaluare a ofertelor
Modul de calcul aplicat este următorul. Autoritatea contractantă va evalua ofertele depuse în conformitate cu metodologia ”Aprecierea cumulativă”:
a. Evaluarea tehnică (maxim 80 puncte) – 60%;
 Exemple de logouri realizate de aplicant – 20 puncte (punctaj maxim):
5 exemple – 20 puncte;
3 exemple - 15 puncte;
1 exemplu – 10 puncte
 Exemple de slogane realizate de aplicant – 20 puncte (punctajul maxim):
5 exemple – 20 puncte;
3 exemple - 15 puncte;
1 exemplu – 10 puncte
 Exemple de mesaje-cheie elaborate de aplicant – 20 puncte (punctajul maxim):
5 exemple – 20 puncte;
3 exemple - 15 puncte;
1 exemplu – 10 puncte
 Experienţa în elaborarea ofertelor similare (confirmate prin copiile contractelor privind prestarea serviciilor sau alto acte confirmative de elaborare a sloganului, logotipului si mesajelor-cheie) – 20 puncte (punctajul maxim):
-5 acte – 20 puncte;
3 acte – 15 puncte;
1 act – 10 puncte.

b. Evaluarea financiară – 40%.
Vor fi calificaţi pentru etapa B doar acei ofertanţi, care vor acumula minim 50 puncte la evaluarea tehnică. La evaluarea tehnică ofertantul va acumula maximum de puncte prin următoarea formulă:
P(%) = Tpropusă x 60/Tmax
unde,
P – este rezultatul obţinut la evaluarea tehnică (%);
Tpropusă – oferta propusă spre evaluare;
Tmax – oferta cu cel mai mare punctaj.
Ofertele care nu au fost respinse în cadrul examinării tehnice, vor fi admise pentru evaluarea financiară. La evaluarea financiară (etapa B), autoritatea contractantă va lua în calcul calificările din etapa A, la care s-a acumulat minim 60% (mai mult de 60 puncte). În etapa (B) preţul din ofertă va constitui 40%, în aşa mod la evaluarea financiară ofertantul va acumula maximum de puncte prin următoarea formulă:
S = Fmin x 40/ Fpropusă
unde,
S – este rezultatul obţinut la evaluarea financiară;
Fmin – oferta cu cel mai mic preţ, calificată la evaluarea tehnică;
Fpropusă – oferta propusă spre evaluare.
Învingători la procedură vor fi cei care vor acumula maximum de puncte din rezultatul adunării scorului tehnic cu scorul financiar.
8- Ofertele se prezintă pînă la data de 25 decembrie 2015
la adresa str.31 august 1989, nr.82, mun.Chișinău, MD-2012, Ministerul Justiției, et.3, bir.308, tel/fax: 0 22-20-14-28
9- Ofertele pot fi primite prin poștă sau prin curier, dar nu mai tîrziu de termenul limită de prezentare a ofertelor.
10- Oferta este valabilă 30 zile de la data limită de depunere a ofertei.
11- Modul de întocmire a ofertelor:
● Fiecare pagină a ofertei trebuie să fie ștampilată și semnată de conducătorul ofertantului;
● Ofertele se prezintă într-un exemplar, original, în plic sigilat.
12- Oferta-cîștigătoare se va aprecia conform criteriului – cel mai mic preț și corespunderea cerințelor de selectare plasate în anunţ.
13- Condițiile de contractare:
 Contractul se încheie între Autoritatea Contractantă și ofertantul cîștigător în termen de 10 zile de la data determinării ofertei cîștigătoare;
 Achitarea bunurilor/serviciilor se efectuează în decurs de 30 zile din momentul prezentării facturii fiscale.
14- Specificații tehnice: Materiale elaborate de ofertant și aprobate de Autoritate contractantă vor fi incluse în Manualul de Identitate Vizuală a Campaniei de promovare în format electronic pe CDR/stick.

Telefon
+373 22 201428
Fax +373 69 123580
E-mail consiliul.demediere@mail.md
Web-Site mediere.gov.md
Acțiuni cu locul de munca:

Salva în carnetul de note

Salva document în Word

Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®