Intrare cont Cont nou
E-mail:
Parola Ați uitat parola?
Închide
E-mail:
Parola
Intrare cont
Închide
E-mail:
Închide

Intrare Închide
nu sunt marcate

Locuri de muncă

nu sunt salvate

14 decembrie 2015

Chişinău · Ministerul Justitiei RM (pentru Consiliul de mediere) joburile companiei »

Sex Experienţa
Orice de la 1 ani

CAIET DE SARCINI

privind achiziţionarea serviciilor
unui Consultant PR
(conform necesităţilor Consiliului de Medierepentru realizarea Planului de acţiuni privind implementarea Strategiei de promovare a medierii, aprobat prin Hotărîrrea Consiliului de Mediere nr.12 din 28.11.2015)
(întru executarea acţiunii 5.1.3.1 din Planul de acţiuni pentru implementarea Strategiei de reformă a sectorului justiţiei pentru anii 2011-2016, aprobat prin Hotărîrea Parlamentului nr.6 din 16 februarie 2012)
Perioadă: 12 luni (cu posibilitatea prelungirii) de la 01 ianuarie pînă la 31 decembrie 2016
Condiții: Lucru part-time 8 ore pe săptămînă, 32 ore pe lună, total – 384 ore de lucru per an.
Autoritatea Contractantă – Ministerul Justiţiei
Locul: Chişinău, Republica Moldova
1- Scopul funcţiei/muncii:
Consultantul PR (Consultant) are sarcina de a oferi Consiliului de Mediere asistență în realizarea Planului de implementarea a Strategiei de Promovare a Medierii. Asigurarea vizibilității CM, instituției medierii, popularizarea medierii, stabilirea și menținerea legăturilor cu toate grupurile-țintă implicate în promovarea medierii. Strategia de Promovare a Medierii și Planul de implementare a acesteia pot fi consultate pe site-ul Consiliului de Mediere: http://mediere.gov.md/ro/documents-terms/acte-normative Consultantul se va subordona direct Preşedintelui CM şi va raporta Consiliului de Mediere, va colabora cu alţi consultanţi incluşi în implementarea Strategiei de Promovare a Medierii şi Strategiei de Reformare a Sectorului Justiţiei pentru anii 2011-2015.
2-Pobleme/acţiuni:
A realiza acţiunile puse după prioritatea lor în Planul de acţiuni al Strategiei de Promovare a Medierii. Pentru acesta este necesar:
1. Studierea SRSJ, SPM și tuturor documentelor relevante legate de interacțiunea CM cu publicul și mass-media, experiențele pozitive privind promovarea serviciilor sociale/medierii în alte state;
2. Gestionarea procesului de stabilire și menținere a relațiilor cu grupele-țintă. Stabilirea întîlnirilor oficiale privind promovarea medierii, elaborarea mesajelor-cheie, documentarea evenimentelor, etc.
3. Interacțiunea cu omologii din cadrul Ministerului Justiției în vederea sincronizării acțiunilor SPM și SRSJ;
4. Elaborarea comunicatelor, asistarea Președintelui CM și Consilierilor CM la evenimente publice, elaborarea și plasarea noutăților și fotografiilor de la evenimente ce țin de promovarea medierii pe resursele informaționale;
5. Asigurarea gestionării siteului Consiliului de Mediere, interacțiunea cu specialiștii Centrului de Telecomunicaţiilor Speciale în vederea optimizării structurii siteului și plasării informației, promovarea medierii prin intermediul acestuia;
6. Asigurarea vizibilității Consiliului de Mediere și promovarea medierii pe rețelele de socializare – Facebook, Linkedin, Youtube, etc.;
7. Elaborarea conceptului Newsletter-ului Consiliului de Mediere, completarea cu informații relevante, expedierea grupurilor-țintă și publicarea lunară a acestuia.
8. Elaborarea design-ului materialelor infromative, de promovare, culegrilor,etc. elaborate de Consiliul de Mediere;
9. Crearea și gestionarea unei liste de expediere, relevantă pentru menținerea legăturilor cu grupurile-țintă implicate în promovarea medierii.
10. Asigurarea suportului informațional al evenimentelor desfășurate de Consiliul de Mediere sau Ministerul Justiției în vederea promovării medierii;
11. Elaborarea planului lunar de acțiuni/raportului lunar de activitate privind realizarea Planului de implementare a Strategiei de Promovare a Medierii;
12. Elaborarea și prezentarea spre aprobare Consiliului de Mediere a raportului final de consultanţă (la expirarea contractului).

3-Rezultate:
 Planul de implementare a Strategiei de Promovare a Medierii realizat în volum total pentru perioada de referință.
 Misiunea şi imaginea Consiliului de Mediere ca organ principal în domeniul medierii sunt clare şi aduse la cunoştinţă a publicului.
 Raporturile cu instituţiile, organele de stat, asociaţiile obşteşti sunt stabilite pe perioade de lungă durată și utilizate eficient întru promovarea medierii.
 Imagine pozitivă și de încredere a medierii creată şi menținută.
 Relaţii durabile cu grupuri-ţintă, focusate pe impact, rezultate şi răspunsuri pozitive ale stakeholderilor.
4-Cerinţele de experienţă:

 Studiile superioare în jurnalism/comunicare/ mass-media sau alte domenii relevante.
 Capacităţile în promovarea imaginii unei instituții/întreprinderi/ persoane/produs.
 Capacităţile în utilizarea tehnologiilor infromaționale, gestionarea conturilor pe rețele sociale, elaborarea materialelor infromaționale, etc.

5-Limbile:
Aptitudini excelente de comunicare scris și verbal în limba română și rusă (engleză-fluent)
6-Competenţe:
o Capacităţi excelente de comunicare orală și scrisă, elaborarea noutăților, comunicarea publică;
o Reacţionare rapidă în situaţii de criză.
7-Parteneriat:
 Maturitate şi confidenţialitate în raporturile cu reprezentanţii organelor de ierarhic superioare, membrii instituţiilor naţionale, regionale şi internaţionale.
 Manifestarea sensibilităţii şi adaptivităţii culturale, de gen, rasă şi religie, de naţionalitate şi echitate de vîrstă.

8-Documente necesare pentru concurs:
1. CV detaliat format Europass.
2. Scrisoare de motivare (cu indicarea expereințelor similare privind oferta de față și indicarea modului în care acestea pot fi văzute/accesate/verificate).
3. Oferta financiară (trebuie să fie indicat preţ lunar)- în lei moldoveneşti.
4. Scrisori de referință de la anterioriorii angajatori (cel puțin 2).

9-Criterii de evaluare a ofertelor
Modul de calcul aplicat este urmatorul. Autoritatea contractantă va evalua ofertele depuse în conformitate cu metodologia ”Aprecierea cumulativă”:
a. Evaluarea tehnică (maxim 60 puncte) – 60%;
1- Expereința de lucru în domeniul PR, promovarea imaginii - 20 puncte (punctajul maxim):
3 ani – 20 puncte;
2 ani – 15 puncte;
1 an – 10 puncte
2- Comeptențe în realizarea materialelor informative, noutăți, pliante, broșuri, spoturi video/audio, newslettere (confirmate prin copiile materialelor elaborate) – 20 puncte (punctajul maxim):
5 acte – 20 puncte;
3 acte – 15 puncte;
1 act – 10 puncte
3- Competențe în gestionarea conturilor pe rețele de socializare și altor resurse IT și utilizarea acestora pentru promovarea imaginii (confirmate prin copiile contractelor de prestare servici sau alte acte confirmative (certificate de instruire, diplome de studii) – 20 puncte (punctajul maxim):
3 acte – 20 puncte
2acte -15 puncte
1 act – 10 puncte
b. Evaluarea financiară – 40%.
Vor fi calificaţi pentru etapa B doar acei ofertanţi, care vor acumula maximum de puncte la evaluarea tehnică calculată prin următoarea formulă:
P(%) = Tpropusă x 60/Tmax
unde,
P – este rezultatul obţinut la evaluarea tehnică (%);
Tpropusă – oferta propusă spre evaluare;
Tmax – oferta cu cel mai mare punctaj.
Ofertele care nu au fost respinse în cadrul examinării tehnice, vor fi admise pentru evaluarea financiară. La evaluarea financiară (etapa B), autoritatea contractantă va lua în calcul calificările din etapa A, la care s-a acumulat minim 60% (mai mult de 40 puncte). În etapa (B) preţul din ofertă va constitui 40%, în aşa mod la evaluarea financiară ofertantul va acumula maximum de puncte prin următoarea formulă:
S = Fmin x 40/ Fpropusă
unde,
S – este rezultatul obţinut la evaluarea financiară;
Fmin – oferta cu cel mai mic preţ, calificată la evaluarea tehnică;
Fpropusă – oferta propusă spre evaluare.
Învingători la procedură vor fi cei care vor acumula maximum de puncte din rezultatul adunării scorului tehnic cu scorul financiar.

10-Modul de întocmire a ofertelor:
• Fiecare pagină a ofertei trebuie să fie semnată de ofertant
• Ofertele se prezintă într-un exemplar, original, în plic sigilat

11-Ofertele se prezintă pînă la 25 decembrie 2015
La adresa str.31 august 1989, nr.82, mun.Chişinău, MD-2012, Ministerul Justiţiei, et.3, bir.308, tel/fax: 0 22-20-14-28

12-Ofertele pot fi primite prin poşta sau prin curier, dar nu mai tîrziu de termenul limită de prezentare a ofertelor

Telefon
+373 22 201428
Fax +373 69 123580
E-mail consiliul.demediere@mail.md
Web-Site mediere.gov.md
Acțiuni cu locul de munca:

Salva în carnetul de note

Salva document în Word

Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®