Intrare cont Cont nou
E-mail:
Parola Ați uitat parola?
Închide
E-mail:
Parola
Intrare cont
Închide
E-mail:
Închide

Intrare Închide
nu sunt marcate

Locuri de muncă

nu sunt salvate

13 martie 2014

Consultant pentru automatizarea evidenţei contabile în sfera producere-vînzare

Chişinău · UNISIM-SOFT joburile companiei »

Vârsta Sex Experienţa
de la 10 ani Masculin de la 3 ani

UNISIM-SOFT – este o companie IT autohtonă, care mai mult de 10 ani se ocupă cu elaborarea și implimentarea sistemelor informationale de evidentă (contabilitate) și gestiune pentru companiile mari și mijlocii (mai amănuntit pe: www.UNA.md).

Propunem specialiștilor experimentati și începători următoarele functii vacante:

Consultant pentru automatizarea evidenţei contabile în sfera producere-vînzare cu cunoașterea legislatiei
Codul functiei: CV-ROM-C

DOMENIUL DE ACTIVITATE: implimentarea și întreținerea sistemelor informatice de evidență contabilă și gestiune necesare pentru organizațiile de producere și comerț.

Obiective (sarcini):
- analiza documentelor şi a cerinţelor Clientului, stabilirea obiectivelor, elaborarea planului de lucru;
- conlucrarea cu Clientul și programiștii, în scopul adaptării și testării software-ului;
- instruirea ulizatorilor Clientului;
- urmărirea modificărilor în legislație.

CERINTE GENERALE:
- studii superioare în contabilitate/economie absolvent al unei facultăți din România;
- cunoaștere excelentă a SNC român, Codului Fiscal român, legislației muncii române, (sînt binevenite abilitățile în audit);
- experiență ca contabil minim 3 ani în companii de producție sau comercializare;
- utilizator sigur al PC-ului, MS Excel (este binevenită cunoașterea unor programe ca de exemplu 1C, elementele de lucru cu bazele de date, Acces, SQL);
- sîrguință la serviciu, capacitate de a învăța, orientare spre rezultat;
- capacitatea de a comunica în mod liber şi constructiv cu oameni în limbile română şi rusă.

CERINTE DE SPECIALITATE:
- cunoașterea tuturor operațiunilor economice specifice evidenței contabile cu caracter de producere sau comerciale, principiile contabile şi management a - proceselor standardelor de business, calcularea impozitelor pe venit;
- cuoașterea legislației române în domeniul evidenței contabile
- practică în muncă cu WinMentor, Ciel, WizRO, Ecso&Exco e.t.c.

CONDITII:
- echipă tînără și prietenoasă;
- condiții comfortabile de muncă;
- proiecte interesante la întreprinderile mari şi mijlocii;
- zi întreagă de muncă, sînt posibile deplasări prin oraș;
- nivel competitiv de plata (mărimea salariului de pornire este determinat de rezultatele interviului și testării + indemnizaţii în funcţie de creșterea - abilităţilor şi experienţei + bonusuri la finalizarea proiectelor);
- instruire corporativă, perspectivele de carieră şi creştere profesională;
- număr mobil plătit;
- pachet social;
- concediu plătit.

ATENŢIE! Preferinţa este acordată candidatilor care sunt cel mai bine familiarizat cu site-ul nostru, înteleg cu ce ne ocupăm, au comparat interesele cu posibilitătile, deasemenea își pot formula aspiratiile și ce vor să realizeze în cadrul companiei noastre.

Dacă aveti un sistem nervos puternic, reactie rapidă și echilibru corect într-un înalt simţ de responsabilitate şi umor sănătos completati ancheta și trimiteti-o pe adresa de email (cu indicarea codului vacant în cîmpul subiectului).

Candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la interviu în timp de 10 zile după primirea anchetei completate.

E-mail cv@uniacc.md
Web-Site UNA.md
Acțiuni cu locul de munca:

Salva în carnetul de note

Salva document în Word

Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®