Вход Регистрация
E-mail:
Пароль Забыли пароль?
Закрыть
E-mail:
Пароль
Вход
Закрыть
E-mail:
Закрыть

Вход Закрыть
нет отмеченных

Вакансии

нет сохраненных

14 июня 2018

Кишинёв · Întreprindere de stat вакансии компании »

Пол Опыт работы
Не имеет значения от 1 года

Angajator: Întreprindere de Stat
2. Denumirea funcţiei vacante, scopul general şi sarcinile de bază:
• Jurisconsult
• scopul general al funcţiei: Asigurarea juridică a activităţii întreprinderii şi asigurarea aplicării corecte a legislaţiei în vigoare.
• sarcinile de bază ale funcţiei:
o Elaborarea/participarea la elaborarea, individual sau în comun cu alte subdiviziuni interne ale întreprinderii, a avizelor la proiectele de acte legislative şi normative, precum şi elaborarea proiectelor regulamentelor/instrucţiunilor interne ale întreprinderii;
o Efectuearea expertizei juridice şi avizarea proiectelor ordinelor, dispoziţiilor, instrucţiunilor şi altor acte interne ale întreprinderii, a contractelor şi acordurilor semnate cu/de către Întreprindere, precum şi a materialelor parvenite de la subdiviziunile Întreprinderii;
o Realizarea acţiunilor orientate spre asigurarea respectării cadrului legal, întreprinderea măsurile necesare în vederea aplicării corecte a legislaţiei în vigoare şi evitării cazurilor de încălcare a normelor legale;
o Reprezentarea intereselor întreprinderii în instanţele judecătoreşti şi alte organe.

3. Condiţii pentru candidaţii la ocuparea funcţiei vacante în cadrul Fondului pentru Eficienţă Energetică
3.1. Condiţii generale:
• Deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
• Studii superioare în domeniul juridic;
• Lipsa antecedentelor penale.
3.2. Cerinţe specifice față de candidați:
• Studii superioare, absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul juridic;
• Cunoaşterea legislaţiei naţionale în domeniul civil, procedură civilă, cunostinţe temeinice ale legislaţia muncii;
• Experiență de lucru într-un post similar minim 1 an;
• Competenţe de elaborare, formatare şi prezentare a documentelor, abilităţi de utilizare a PC la nivel avansat - MsOffice (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) şi aplicaţii online;
• Posedarea limbilor: română, rusă – avansat, engleza – avantaj;
• Respectarea termenelor prestabilite, lucru eficient în condiţii de stres, flexibilitate, abilităţi de soluţionare rapidă a problemelor, de a efectua o varietate de sarcini, capacităţi de comunicare, responsabilitate, etică profesională, iniţiativă, diplomaţie, creativitate şi spirit de iniţiativă, disciplină, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă;
• Abilităţi de lucru cu informaţia, organizare, după caz, analiză şi sinteză, elaborarea documentelor, argumentare,

4. Condiţii de muncă:
- Regim de muncă: 40 ore pe săptămînă, 8 ore pe zi;
- Program de muncă: luni-vineri, orele 8.00-17.00, pauză de masă 12.00-13.00;
- Activitatea preponderent de birou; la necesitate, deplasări.

Doar candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la un interviu. Toate CV - urile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate.
Întreprinderea îşi rezervă dreptul de a testa competenţele declarate de către candidaţi.

E-mail mihaela75@mail.ru
Действия с вакансией:

Сохранить в блокнот

Сохранить в Word

Работа в Молдове © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®