Вход Регистрация
E-mail:
Пароль Забыли пароль?
Закрыть
E-mail:
Пароль
Вход
Закрыть
E-mail:
Закрыть

Вход Закрыть
нет отмеченных

Вакансии

нет сохраненных

07 ноября 2017

Кишинёв · Centrul de Telecomunicații Speciale вакансии компании »

Пол Опыт работы
Не имеет значения от 1 года

l. Angajator: Întreprindere de Stat
2. Denumirea funcției vacante, scopul general şi sarcinile de bază:
• Jurisconsult
• scopul general al funcției: Asigurarea juridică a activităţii întreprinderii şi asigurarea aplicării corecte a legislaţiei în vigoare.
• sarcinile de bază ale funcției:
o Elaborarea/participarea la elaborarea, individual sau în comun cu alte subdiviziuni interne ale întreprinderii, a avizelor la proiectele de acte legislative şi normative, precum şi elaborarea proiectelor regulamentelor/instrucțiunilor interne ale întreprinderii;
o Efectuarea expertizei juridice şi avizarea proiectelor ordinelor, dispozițiilor, instrucțiunilor şi altor acte interne ale întreprinderii, a contractelor şi acordurilor semnate cu/de către Întreprindere, precum şi a materialelor parvenite de la subdiviziunile Întreprinderii;
o Elaborarea proiectelor de contracte şi acorduri semnate cu/de către Întreprindere;
o Realizarea acţiunilor orientate spre asigurarea respectării cadrului legal, întreprinderea măsurile necesare în vederea aplicării corecte a legislaţiei în vigoare şi evitării cazurilor de încălcare a normelor legale;
o Reprezentarea intereselor întreprinderii în instanţele judecătoreşti şi alte organe.

3. Condiții pentru candidații la ocuparea funcției vacante
3.1. Condiții generale:
• Deținerea cetățeniei Republicii Moldova;
• Studii superioare în domeniul juridic;
• Lipsa antecedentelor penale.
3.2. Cerințe specifice față de candidați:
• Studii superioare, absolvite cu diplomă de licență în domeniul juridic;
• Cunoașterea legislaţiei naţionale în domeniul civil, procedură civilă, cunoștințe temeinice ale legislaţia muncii;
• Experiență de lucru într-un post similar minim 1 an;
• Competente de elaborare, formatare şi prezentare a documentelor, abilități de utilizare a PC la nivel avansat - MsOffice (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) şi aplicații online;
• Posedarea limbilor: română, rusă, engleza;
• Respectarea termenelor prestabilite, lucru eficient în condiții de stres, flexibilitate, abilități de soluționare rapidă a problemelor, de a efectua o varietate de sarcini, capacități de comunicare, responsabilitate, etică profesională, inițiativă, diplomație, creativitate şi spirit de inițiativă, disciplină, responsabilitate, tendință spre dezvoltare profesională continuă;
• Abilități de lucru cu informaţia, organizare, după caz, analiză şi sinteză, elaborarea documentelor, argumentare,

4. Condiții de muncă:
- Regim de muncă: 40 ore pe săptămână, 8 ore pe zi;
- Program de muncă: luni-vineri, orele 8.00-17.00, pauză de masă 12.00-13.00;
- Activitatea preponderent de birou; la necesitate, deplasări.

Doar candidații selectați vor fi invitați la un interviu. Toate CV - urile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidențialitate.
Întreprinderea îşi rezervă dreptul de a testa competențele declarate de către candidați.

Телефон
+373 67 700950
E-mail alina.ursu@inbox.ru
Действия с вакансией:

Сохранить в блокнот

Сохранить в Word

Работа в Молдове © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®