31 марта 2017
Кишинёв · Banca Națională a Moldovei вакансии компании »
Опыт работы |
от 2 лет |
Principalele atribuții funcționale:
- Participă la implementarea și dezvoltarea guvernanței programelor și proiectelor BNM prin coordonarea procesului de inițiere, derulare și închidere a acestora, asigurarea controlului calității, prin:
- elaborarea și comunicarea cadrului normativ și metodologic aferent gestiunii proiectelor și programelor în BNM conform metodologiilor internaționale și bunelor practici în domeniu;
- coordonarea procesului de management al proiectelor și programelor, nemijlocit coordonarea procesului de inițiere, derulare și închidere a acestora;
- oferirea asistenței și suportului metodologic pentru managerii de proiecte;
- participarea în procesul de asigurare a calității în cadrul proiectelor și programelor;
- participarea la implementarea și dezvoltarea sistemului informatic de gestiune programe și proiecte;
- formarea și evidența portofoliului de proiecte și programe BNM;
- monitorizarea și raportarea complexă și individuală aferentă proiectelor și programelor.
- studiază continuu standardele și bunele practici de gestiune programe și proiecte și înaintează propuneri de implementare în cadrul BNM;
- examinează practicile în domeniul gestiunii proiectelor și programelor în alte bănci centrale pentru posibilitatea generalizării rezultatelor şi metodelor de lucru şi utilizarea lor în activitatea curentă;
- efectuează transferul de cunoștințe către salariații responsabili din alte subdiviziuni.
Cerinţe faţă de candidaţi:
-Studii superioare economice cu media generală pe anii de studii 8 sau mai mare;
-Experiență de muncă în domeniul economic nu mai puțin de 2 ani (experienţa în domeniul gestiunii proiectelor va constitui un avantaj);
-Cunoaşterea Planului strategic, în special a obiectivelor strategice ale BNM;
-Posedarea cunoștințelor elementare aferente standardelor și/sau bunelor practici, metodologiilor, instrumentelor și tehnicilor de planificare, gestiune și control al proiectelor și programelor;
-Cunoaşterea fluentă a limbii române.;
-Cunoaşterea limbii engleze la un nivel avansat;
-Cunoașterea computerului la nivel de utilizator şi cunoaşterea avansată a aplicaţiilor Word, Excel, Power Point.
Abilități:
-organizatorice, de planificare, de a conduce activitatea în echipă, negociere, comunicare eficientă;
-gândire ordonată și constructivă, perseverenţă, rezistenţă la efort şi stres, adaptabilitate la situaţii noi, capacitatea de comutare rapidă la diverse probleme profesionale;
-gândire procesuală și globală;
-capacitatea de a comunica verbal şi în scris, putere de convingere;
-de analiză şi formulare a concluziilor, luare a deciziilor.
-Atitudini: receptivitate la idei noi, conduită morală şi profesională înaltă, spirit de iniţiativă, lucru în echipă, disponibilitate la schimbare, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, responsabilitate, spirit de observaţie şi tendinţă de dezvoltare profesională continuă.
Bibliografie de referință:
1. Legea cu privire la BNM nr. 548-XIII din 21.07.1995;
2. Planul Strategic al BNM pentru anii 2013-2017;
3. Metodologii și instrumente utilizate în gestiunea proiectelor.
Pentru participarea la concurs, accesați: https://www.bnm.md/ro/content/cv-online, completați formularul CV-ului online sau îl puteți depune la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chişinău, Departamentul strategie, organizare și resurse umane, cu specificarea postului pentru care doriți să candidați.
Vor fi contactate doar persoanele care întrunesc condițiile concursului.
Termenul limită pentru depunerea CV-urilor: 17 aprilie 2017.
resurse.umane@bnm.md | |
Веб-сайт | bnm.md |
Действия с вакансией: | |
Сохранить в блокнот |
Сохранить в Word |
Работа в Молдове © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®