Вход Регистрация
E-mail:
Пароль Забыли пароль?
Закрыть
E-mail:
Пароль
Вход
Закрыть
E-mail:
Закрыть

Вход Закрыть
нет отмеченных

Вакансии

нет сохраненных

04 апреля 2018

Кишинёв · Banca Națională a Moldovei вакансии компании »

Пол Опыт работы
Не имеет значения от 1 года

Scopul general al postului: Contribuirea la asigurarea unui cadru unitar al organizării și gestiunii BNM sub aspect de gestiune și optimizare procese, aliniat la obiectivele strategice ale băncii.

Principalele atribuții funcționale:

1. Contribuie la implementarea și dezvoltarea cadrului de gestiune a proceselor de activitate ale BNM conform metodologiilor internaționale și bunelor practici în domeniu, prin participarea la:

- elaborarea și dezvoltarea cadrului normativ și metodologic de gestiune a proceselor de activitate ale BNM;
- descrierea proceselor de activitate ale BNM conform metodologiei aprobate și coordonarea acestora cu subdiviziunile BNM;
- revizuirea și actualizarea continuă a proceselor BNM în vederea optimizării acestora;
- analiza și coordonarea propunerilor parvenite din partea subdiviziunilor privind modificarea proceselor în vederea încadrării acestora în sistemul de gestiune a proceselor.

2. Studiază continuu standardele și bunele practici de gestiune și optimizare procese și înaintează propuneri de implementare în cadrul BNM.
3. Examinează practicile în domeniul gestiunii și optimizării proceselor în alte bănci centrale, generalizează rezultatele şi metodele de lucru şi analizează posibilitatea utilizării lor în activitatea curentă.
4. Efectuează transferul de cunoștințe către salariații responsabili din alte subdiviziuni.

Cerinţe faţă de candidaţi:

- Studii superioare economice cu media generală pe anii de studii 8 sau mai mare.
- Experiență de muncă în domeniul economic nu mai puțin de 1 an (experienţa în domeniul financiar-bancar va constitui un avantaj).
- Posedarea cunoștințelor elementare aferente standardelor și/sau bunelor practici, metodologiilor, instrumentelor de gestiune și optimizare procese va fi considerată un avantaj semnificativ;
- Cunoaşterea fluentă a limbii române.
- Cunoaşterea limbii engleze cel puțin la un nivel intermediar (B1).
- Cunoaşterea computerului la nivel de utilizator şi cunoaşterea avansată a aplicaţiilor Word, Excel, Power Point.

Abilități:

- organizatorice, de planificare, de a conduce activitatea în echipă, negociere, comunicare eficientă;
- gândire ordonată și constructivă, perseverenţă, rezistenţă la efort şi stres, adaptabilitate la situaţii noi, capacitatea de comutare rapidă la diverse probleme profesionale;
- gândire procesuală și globală;
- capacitatea de a comunica verbal şi în scris, putere de convingere;
- de analiză şi formulare a concluziilor, luare a deciziilor.

Atitudini: receptivitate la idei noi, spirit de inițiativă, lucru în echipă, disponibilitate la schimbare, diplomație, tendință de dezvoltare profesională continuă.

Bibliografie de referință:

- Legea cu privire la BNM nr. 548-XIII din 21.07.1995;
- Procesul de planificare strategică în cadrul BNM;
- Managementul proceselor de activitate;
- Metodologii și instrumente utilizate în gestiunea proceselor;
- Standardul BPMN.

Termenul limită pentru depunerea CV-urilor: 25 aprilie 2018.

În vederea aplicării pentru participarea la concurs, se va completa aici: http://www.bnm.md/ro/content/post-vacant-jurisconsult-coordonator-directia-avizare-juridica-si-contencios-departamentul, formularul CV-ului online sau se va depune CV-ul la sediul BNM, pe adresa: bd. Grigore Vieru nr.1, mun. Chișinău, Departamentul Strategie, Organizare și Resurse Umane, cu specificarea postului pentru care se aplică.

Pentru persoanele cu studii obținute în afara Republicii Moldova se vor indica calificările (ex. GPA, etc.) obținute în țara și/sau instituțiile respective.

Vor fi contactate doar persoanele care întrunesc condiţiile concursului.

E-mail resurse.umane@bnm.md
Веб-сайт bnm.md
Действия с вакансией:

Сохранить в блокнот

Сохранить в Word

Работа в Молдове © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®