23 ianuarie 2014
Edineţ · StarNet joburile companiei »
Responsabilități:
- Organizarea activităților tehnice și comerciale pentru dezvoltarea activităților companiei
- Planificarea și organizarea vinzărilor. Asigură toate acțiunile comerciale
- Asigurarea activității angajaților centrului regional conform proceselor și procedurilor stabilite.
- Planificarea sarcinilor și a timpului de lucru.
- Coordonarea și organizarea procesului de lucru al angajaților aflați în subordine
Cerințe:
- Studii superioare (în domeniul telecomunicațiilor va fi considerată ca avantaj)
- Cunoștințele de baza de comunicare cu clientii.
- Cunoașterea limbilor româna și rusa.
- Cunoștințe de utilizare a calculatorului personal - nivel avansat.
- Cunoștințe de baza despre tehnologiile ADSL și Fiber Optic
- Înțelegerea și însușirea rapidă a informației noi
- Deprinderea efectuării paralele a mai multor sarcini simultan
- Abilități manageriale
Conditii:
Compania oferă un pachet salarial motivant și alte bonusuri, oportunitatea dezvoltării unei cariere într-o echipă de profesioniști, training-uri de specialitate și un mediu de lucru modern.
Persoanele înteresate sunt invitate să trimită un CV în atenția Departamentului Resurse Umane pe adresa de email sau la numărul de fax, cu specificarea postului –Șef Centru Regional Edineț (Rîșcani).
Fax | +373 22 844445 |
angajare@starnet.md |
Acțiuni cu locul de munca: | |
Salva în carnetul de note |
Salva document în Word |
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®