Intrare cont Cont nou
E-mail:
Parola Ați uitat parola?
Închide
E-mail:
Parola
Intrare cont
Închide
E-mail:
Închide

Intrare Închide
nu sunt marcate

Locuri de muncă

nu sunt salvate

24 ianuarie 2014

Şef al departamentului cercetare, dezvoltare, standardizare şi înregistrare

Chişinău · Farmaco joburile companiei »

Vârsta Sex Experienţa
de la 23 ani Masculin de la 5 ani

ÎM “FARMACO” SA anunţă concurs pentru ocuparea postului temporar vacant de Şef al Departamentului Cercetare, Dezvoltare, Standardizare şi Înregistrare.

Cerinţe pentru candidat:
Educaţia minimă necesară: studii superioare, ca specialitate preferabil: farmacie/medicină
Experienţa minimă necesară în specialitate; cel puţin 5 ani;

Aptitudini/atitudini generale:
- inteligenţă (gîndire logică, capacitate de analiză şi sinteză);
- corectitudine, tenacitate, seriozitate, receptivitate, spirit de echipă (sincer, dispus la colaborare);
- capacitate de a prelucra informaţiile, de a le interpreta şi de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali;
- cunoaşterea limbilor română şi rusă la nivel de utilizare experimentată scris şi verbal, english middle level and higher.
- cunoştinţe de operare PC (Word, Excel, Powerpoint, CorelDRAW);

Obiectivele postului:
- elaborarea documentarului normativ coform regulilor GMP
- implementarea noilor preparate ale întreprinderii.

Atribuţiile postului:
o Elaborarea documentarului normativ: Monografia Farmacopeică, Modificări la monografia farmacopeică (justificarea specificaţiei), Regulamentul tehnologic de producere, Validarea procesului tehnologic de producere, Dezvoltarea procesului tehnologic de producere.
o Elaborarea metodelor de analiză a principiilor active în formele farmaceutice şi validarea metodelor analitice a substanţei active si a produsului finit în colaborare cu laboratorul metodelor fizico-chimice de analiză
o Elaborarea dosarelor pentru produsele fabricate conform cerinţelor în vigoare la ordinul MS nr. 739 din 23.07.12 în format DTC/CTD.
o Elaborarea modificărilor postautorizare conform cerinţelor la ordinul MS nr. 739 din 23.07.12, anexa nr. 2.
o Elaborarea instrucţiunilor pentru administrare, rezumatul caracteristicilor produsului şi inscripţionarea ambalajelor conform cerinţelor AMDM nr. 62 din 08.05.2012 "Cu privire la aprobarea cerinţelor privind structura instrucţiunii pentru administrare, etichetarea ambalajului primar şi secundar al medicamentelor de uz uman şi expertiza lor.”
o Verificarea instrucţiunilor pentru administrare şi machetele ambalajelor primare/secundare transmise la tipografie
o Elaborarea protocolului de stabilitate;
o Elaborarea studiilor de stabilitate în colaborare cu Departamentul Calitate.

CV-ul va fi transmis la adresa de e-mail pînă la data de 31.01.2014 inclusiv.
Rog de a aplica doar persoanele care au abilităţile necesare pentru postul solicitat!
Doar candidaţii selectaţi pentru etapa a doua vor fi anunţaţi telefonic sau prin e-mail pentru prezentarea la interviu.

Telefon
+373 22 878228
E-mail violeta2m@yahoo.com
Acțiuni cu locul de munca:

Salva în carnetul de note

Salva document în Word

Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®