19 iunie 2014
Chişinău · Rogob carne si mezeluri joburile companiei »
Responsabilitati:
De a planifica, organiza si a coordona activitati de marketing legate de:
1. Monitorizarea si analiza cifrelor de vinzari: Analiza trendurilor per SKU in vinzarile companiei, identificarea problemelor si oportunititatilor ce vor rezulta in propunere de actiuni.
2. Monitorizarea minuţioasă a activitatilor concurenţilor (fluctuaţii de penetrare şi cote de raft, lansări de produse noi, promotii, modificare de preţ, etc.)
3. Analiza preturilor in piata pe toate nivelurile, identificarea si raportarea modificarilor.
4. Activitati Trade: Initierea, coordonarea si implementarea activitatilor de trade marketing in baza segmentarii interne ale clientilor: promotii, degustatii, reduceri de pret, oferte de cross sales, merchandising,etc..
Cerinte:
- Cunoasterea principiilor/metodologiilor de organizare a activitatilor de Trade Marketing
- Cunoasterea principiilor/metodologiilor de organizare a cercetarilor de piata si a analizelor de eficienta a activitatilor de marketing
- Gandire strategica, perseverenta in atingerea obiectivelor
- Abilitati excelente MS Excel, World, Power Point
Abilitati practice:
- Acurateţe si atenţie sportită la detalii
- Abilitati foarte bune de analiza si sinteza a informatiilor
- Cunostinte de baza a fezabilitatilor proiectelor de trade marketing
- Abilitati de analiza si interpretare a datelor.
Persoanele interesate sunt invitate sa trimita un CV in atentia Departamentului Resurse Umane pe adresa hr@rogob.md cu specificarea postului.Persoanele interesate pot expedia CV-ul la adresa:
hr@rogob.md |
Acțiuni cu locul de munca: | |
Salva în carnetul de note |
Salva document în Word |
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®