27 martie 2014
Chişinău · Rogob joburile companiei »
Sex | Experienţa |
Orice | de la 3 ani |
Responsabilitati:
- organizarea si derularea proceselor de recrutare si selectie a personalului;
- monitorizarea integrarii noilor angajati;
- elaborarea si implementarea programelor de evaluare a personalului;
- elaborarea si implementarea sistemelor de motivare a personalului;
- realizarea si implementarea programelor de dezvoltare profesionala a personalului;
- gestionarea bazei de date a angajatilor si elaboreaza documentelor specifice activitatii de resurse umane;
- inaintarea masurilor de optimizare a activitatii de resurse umane;
- promoveaza misiunea, viziunea si valorile companiei.
Cerinte:
- studii superioare;
- experienta intr-o pozitie similara de minim 3 ani;
- experienta in domeniul resurselor umane de minim 3 ani;
- buna cunoastere a legislatiei muncii;
- abilitati de comunicare;
- cunostinte privind utilizarea PC: MS Office
- spirit de echipa.
Persoanele interesate sunt invitate sa trimita un CV in atentia Departamentului Resurse Umane pe adresa de email, cu specificarea postului.
hr@rogob.md |
Acțiuni cu locul de munca: | |
Salva în carnetul de note |
Salva document în Word |
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®