10 noembrie 2014
Chişinău · Компания joburile companiei »
SARCINILE DE BAZĂ:
Asistă şeful de unitate în probleme de comunicare, documentare şi coordonare a gestiunii interne a unităţii administrative, redactează scrisori cu caracter comercial şi răspunde la scrisorile primite.
OBLIGAŢIILE DE SERVICIU:
Asigură circulaţia corespondenţei, faxurilor primite la timp în interiorul întreprinderii. Urmăreşte transmiterea la timp a scrisorilor răspuns, a ordinilor interne. Repartizează corespondenţa în interiorul întreprinderii. Urmăreşte primirea tuturor actelor din toate compartimentele întreprinderii, completarea registrelor de ordine generale, contabilitate şi cadre şi registrele de scrisori, registrele contractelor interne şi coaserea lor, la fel şi păstrarea în arhivă după toate regulile. Îndeplineşte lucru legat de Oficiu Poştal, scrisorile expediate, informaţia cu privire la impozitul pe venit, recepţionarea avizelor recomandate de la Oficiu Poştal. Culegerea documentelor (ordine, dispoziţii, procese verbale, contracte, scrisori), verificarea poştei electronice a întreprinderii şi repartizarea informaţiei la destinatar. Solicitarea conturilor de plată de la agenţii economici care prestează servicii. Participă în comisia de inventariere. Asistă departamentul resurselor umane în vederea ducerii secretariatului. Întâmpină delegaţiile care se întrunesc în oficiu central, are grijă de protocolul primirii unei delegaţii (deservirea ceaiului, cafea, rechizite necesare).
resurseumane.vispas.2014@mail.ru |
Acțiuni cu locul de munca: | |
Salva în carnetul de note |
Salva document în Word |
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®