04 octombrie 2017
Chişinău · PRETURI PENTRU TINE joburile companiei »
Salariu | Sex | Experienţa |
6500 - 8000 MDL | Orice | de la 1 ani |
Responsabilități:
Verificarea calculelor de gestiune pentru magazinele societatii si propunerea de corectii documentate acolo unde este necesar;
Introducerea in sistemul informatic al societatii a bonurilor de plata pentru vanzarile din magazinele societatii, atunci cand casele de marcat sunt nefunctionale temporar;
Efectuarea de calcule de inventar la cererea superiorului direct;
Intocmirea pachetului de documentatie necesar inventarului folosind procedurile interne de lucru ale societatii;
Controlul legalitatii si realitatii documentelor aferente operatiunilor de intrare-iesire in/din gestiunile societatii. Aducerea la cunostinta superiorului direct si a persoanelor raspunzatoare intern a masurilor adecvate si a potentialului de risc;
Verificarea integritatii valorilor materiale din gestiunile supuse inventarierii, adica existenta in fapt a valorilor si exactitatea soldurilor scriptice;
Stabilirea exactitatii preturilor de cost luate in calculul pentru valorile materiale utilizate;
Propunerea catre superiorul direct, obtinerea aprobarii acestuia si adoptarea masurilor pentru prevenirea, descoperirea si recuperarea pagubelor, pentru stabilirea raspunderilor privind diminuarea patrimoniului sau ca urmare a efectuarii de cheltuieli neproductive.
Completarea si utilizarea corecta a formularelor tipizate si a aprobarilor legale; exactitatea calculelor aritmetice;
Respectarea dispozitiilor legale referitoare la miscarea valorilor materiale din gestiuni;
Determinarea valorilor materiale fara miscare, de prisos, cu miscare lenta, greu vandabile, inutilizabile sau deteriorate) demolate, dezasortate, desperecheate, cu termen de garantie depasit, etc.;
Calcularea corecta a contravalorii bunurilor distruse, degradate sau deteriorate din vina personalului.
Generarea listei de inventar pe terminal si / sau supervizarea personalului care genereaza listele de inventar;
Urmarirea stocurilor scriptice in concordanta cu stocurile faptice;
Verificarea marfii degradate provenita de la toate punctele de lucru ale societatii;
Orice alte responsabilitati asa cum sunt definite de superiorul direct, cu respectarea legislatiei in vigoare si a Regulamentului Intern al societatii.
Cerințele fata de post:
Capacitate bună de comunicare și relaționare cu persoanele de contact;
Abilități de negociere, organizatorice, de gestionare;
Cunoștințe operare calculator obligatorii :
Microsoft Office, Excel,
Permis de conducere cat. B si experiență în conducere;
Experiența de lucru minimum 1 an în sfera corespunzătoare postului vacant;
Orientarea spre rezultat și capacitatea de a lucra în echipă.
Noi oferim:
Angajare oficială și întreg pachet social;
Salariu motivant- 6500-8000 lei;
Număr corporativ;
Posibilitatea de instruire și avansare;
Expediați-ne CV-urile (cu poza) Dvoastră la adresa indicată, stipulînd POSTUL vacant pentru care aplicați. * Doar candidatii selectati vor fi invitati la interviu! Contacte: Telefon: 078881302 E-mail: liuba.mihalachi@ppt.md
Telefon |
+373 78 881302
|
liuba.mihalachi@ppt.md |
Acțiuni cu locul de munca: | |
Salva în carnetul de note |
Salva document în Word |
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®