17 aprilie 2015
Chişinău · Forward International joburile companiei »
Sex | Experienţa |
Orice | de la 1 ani |
Atribuții:
- întroduce în baza de date comenzile primite de la agenți emițînd documentele de iesire a mărfii prin intermediul tehnicii de calcul
- întroduce în baza de date documentele aferente ieșirilor de marfă pe care le primeste de la gestionar după recepționarea de către acesta a mărfurilor
- verifică finalitatea operațiunilor de mai sus, asigurandu-se de corectitudinea lor
- duce evidența facturilor
Responsabilități:
- corectitudinea operațiunilor efectuate
- informarea corectă și la timp a superiorului ierarhic despre problemele apărute
- luarea la timp a măsurilor necesare pentru reglementarea situațiilor problematice apărute în activitatea curentă
- îndeplinirea întocmai și la timp a sarcinilor de serviciu
Cerinţe faţă de candidat:
- studii medii de specialitate (financiar - economice);
- experienţa de minim 1 an într-un post similar;
- cunoştinţe operare PC (Windows, Microsoft Word, Excel și 1C);
Oferta:
- angajare cu pachet social deplin
- condiţii bune de muncă
- asigurarea cu transport pentru deplasarea spre/de la serviciu
- săptămîna de 5 zile lucrătoare (luni - vineri);
- program zilnic: schimbul I (08.00-17.00), schimbul II (13.00-21.00).
CV pot fi expediate pe adresa de e-mail: hr@forward.md cu specificaţia “operator facturier”.
Candidaţii selectaţi vor fi contactaţi pentru interviuri!
Telefon |
+373 69 707272
|
Fax | +373 22 472705 |
hr@forward.md |
Acțiuni cu locul de munca: | |
Salva în carnetul de note |
Salva document în Word |
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®