25 mai 2015
Chişinău · AMAYA GROUP joburile companiei »
O companie cu capital străin anunţă concurs pentru suplinirea funcției vacante de Operator Call Center.
Astfel, dorim să se alăture echipei noastre din Call Center persoane dinamice, deschise și flexibile care vor avea următoarele responsabilități:
- preluarea apelurilor de intrare și consultarea clienților
- identificarea și cercetarea neclarităților clienților utilizînd sistemul computerizat
- urmărirea procesului de rezolvare a cerințelor clienților ce nu pot fi soluționate momentan
- să completeze tabele de raport ale clienților și să întocmească ale rapoarte relevante
Care sunt cerinţele pentru acest post?
- studii superioare sau medii,
- cunoaşterea perfectă a limbilor română şi rusă, l. engleza va constitui un avantaj,
- abilităţi analitice,
- amabilitate, abilităţi de comunicare şi de soluţionare a conflictelor,
- capacitate de a învăța rapid și claritate în exprimare,
- dinamism, inițiativă, atitudine pozitivă, orientată către client,
- capacitatea de a lucra în echipă, atenție la detalii,
- cunoaşterea calculatorului (MS Office).
Noi îți oferim:
- pachet social deplin,
- desfășurarea activității într-un mediu de lucru plăcut,
- lucrul într-o echipă de oameni tineri și dinamici, entuziaşti și profesionişti, care au excelente oportunităţi pentru dezvoltarea profesională și personală.
Persoanele interesate sunt rugate să ne transmită CV-ul la adresa electronică hr@amayamoldova.com indicînd poziția la care aplică. Pentru informații suplimentare rugăm să ne contactați la numărul de telefon (022) 263-263. Vom fi bucuroşi să colaborăm.
Termen de aplicare: 05 iunie 2015
Telefon |
+373 263 263
|
Fax | +373 22 263299 |
hr@amayamoldova.com |
Acțiuni cu locul de munca: | |
Salva în carnetul de note |
Salva document în Word |
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®