02 noembrie 2015
Chişinău · AGRODOR SUCCES joburile companiei »
Angajăm OFFICE MANAGER
Compania „AGRODOR” este în căutarea unei persoane responsabile care va îndeplini funcţiile de office manager. Noi avem nevoie de o persoană care să cunoască foarte bine limbile română, rusă şi engleză, să fie o persoană puternică, ambiţioasă şi organizată. Această persoană trebuie să dorească să muncească într-o echipă de oameni tineri şi entuziaşti, să-i placă să lucreze cu oamenii şi să nu-i fie frică de probleme. Totodată noul nostru angajat va trebui să gestioneze uşor situaţiile de criză şi să rămână bine dispus pentru comuncarea cu angajaţii, oaspeţii şi clienţii noştri. În acelaşi timp va trebui să-şi planifice bine timpul de lucru şi să fie dispus să-şi ajute colegii.
Persoana care va ocupa această funcţie la AGRODOR va avea obligaţiunile:
1. Să gestioneze cutiile poștale ale companiei;
2. Să redirecționeze particulele parvenite în companie;
3. Să țină în ordine mapele cu actele companiei;
4. Să îndeplinească indicaţiile directorului;
5. Să organizeze activitatea în oficiu;
6. Să aibă grijă de oaspeții companiei;
7. Să organizeze importurile și exporturile în și din companie.
Persoanele interesate și care corespund cerințelor de mai sus, sunt rugate să transmită CV-ul cu indicarea funcție pentru care candidează la adresa: agrodor.succes@agrodor.md
Ținem să menționăm că sediul „Agrodor” se află 14 km de Chișinău, pe traseul Chişinău-Străşeni. Transportul din Chișinău este asigurat.
adrodor.succes@agrodor.md | |
Web-Site | agrodor.md |
Acțiuni cu locul de munca: | |
Salva în carnetul de note |
Salva document în Word |
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®