17 ianuarie 2014
Chişinău · MoldtransTur joburile companiei »
Sex | Experienţa |
Masculin | de la 1 ani |
Responsabilităţi:
• Redactează şi organizează evidenţa documentaţiei necesare privind buna funcţionare a companiei (ex: ordin, contract etc), a carnetelor de muncă, a contractelor individuale de muncă, evidenţa concediilor medicale etc.
• Este responsabil de întreținerea bazei de date a angajaţilor.
Cerinţe:
• Studii superioare profil umanist;
• Cunoaşterea la perfecţie a limbii române, cunoştinţe de engleză reprezintă un avantaj;
• Experiență profesională în domeniu de min. 1 ani, o bună cunoaştere a legislaţiei muncii;
• Cunoștințe şi deprinderi de editare texte, operare cu o bază de date, statistică.
• Excelente abilități de comunicare,lucru în echipă , inovare, negociere;
• Capacitate de finalizare a proiectelor în termenul negociat;
• Abordare profesionistă cu privire la confidenţialitate;
• Cunoștințe temeinice de operare a MS Office (cu precădere Word, Excel, Power Point).
CV-urile cu poza atasata (obligatoriu) va rugam sa transmiteti cu denumirea functiei pe adresa electronica.
autoasig@bk.ru |
Acțiuni cu locul de munca: | |
Salva în carnetul de note |
Salva document în Word |
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®