17 ianuarie 2014
Chişinău · Introscop joburile companiei »
Sex | Experienţa |
Masculin | de la 1 ani |
Responsabilităţi:
• Redactează şi organizează evidenţa documentaţiei necesare privind buna funcţionare a companiei (ex: ordin, contract etc), a carnetelor de muncă, a contractelor individuale de muncă, evidenţa concediilor medicale etc.
• Este responsabil de întreținerea bazei de date a angajaţilor.
Cerinţe:
• Studii superioare profil umanist;
• Cunoaşterea la perfecţie a limbii române, cunoştinţe de engleză reprezintă un avantaj;
• Experiență profesională în domeniu de min. 1 ani, o bună cunoaştere a legislaţiei muncii;
• Cunoștințe şi deprinderi de editare texte, operare cu o bază de date, statistică.
• Excelente abilități de comunicare,lucru în echipă , inovare, negociere;
• Capacitate de finalizare a proiectelor în termenul negociat;
• Abordare profesionistă cu privire la confidenţialitate;
• Cunoștințe temeinice de operare a MS Office (cu precădere Word, Excel, Power Point).
Vă rugăm să expediaţi CV-ul Dvs. însoţit de o fotografie
pe adresa: str. Meşterul Manole 20, MD-2044 Chişinău sau
pe adresa electronică, cu menţiunea postului pentru care aplicaţi.
Pentru detalii vizitaţi website-ul.
Vă mulțumim anticipat pentru înțelegerea că doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu. str. Meșterul Manole, 20, sect. Ciocana.
Telefon |
+373 22 476176
+373 22 472351
|
personal@introscop.md | |
Web-Site | introscop.md |
Acțiuni cu locul de munca: | |
Salva în carnetul de note |
Salva document în Word |
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®