Cont nou
27 martie 2014
Manager de categorie
Chişinău · Linella joburile companiei »
| Sex | Experienţa |
| Orice | de la 2 ani |
Cerinţe faţă de candidat:
- experienţă de activitate în funcţie analogică in retail de minim 2 ani,
- cunoaşterea avansată a limbii engleze,
- studii superioare în domeniul economiei, marketingului sau comerţului,
- experienta în domeniul negocierilor la nivelul persoanelor abilitate de a adopta decizii, cunoaşterea la perfecţie a furnizorilor de bază, specificului şi principiilor de lucru cu categoria de mărfuri încredinţată, randament şi rată sporita de activitate, abilitati de soluţionare operative a problemelor, ducerea corespondenţei comerciale în limba engleză,
- disponibilitatea pentru deplasări, inclusiv peste hotarele ţării.
Obligaţii funcţionale:
- formarea matricei de asortiment în cadrul unor categorii determinate de mărfuri, stabilirea preţurilor,
- coordonarea acţiunilor de elaborare, implementare şi menţinere a sistemului de merchandising,
- elaborarea măsurilor şi acţiunilor de marketing în scopul susţinerii şi stimulării vânzărilor categoriei încredinţate de mărfuri,
- identificarea şi stabilirea contactelor cu furnizorii, ducerea tratativelor,
- organizarea achiziţiilor de mărfuri, livrării şi depozitării acestora,
- monitorizarea permanentă a asortimentului de mărfuri, a preţurilor la acestea şi a tehnologiilor de lucru cu categoria de mărfuri încredinţată.
- participarea la elaborarea planurilor în comun cu managerii magazinelor,
- analiza vânzărilor şi ratei de profit a unor mărfuri şi a categoriei încredinţate în ansamblu, controlul indicatorilor economici de bază.
Persoanele interesate de angajare sunt rugate să expedieze CV-ul (cu poză) la adresa electronică, indicând FUNCŢIA pentru care aplică.
| hr@linella.md | |
| Web-Site | linella.md |
| Acțiuni cu locul de munca: | |
|
Salva în carnetul de note |
Salva document în Word |
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2025 | hh.md®