28 ianuarie 2014
Chişinău · Linella joburile companiei »
Sex | Experienţa |
Masculin | de la 2 ani |
Cerinte faţă de candidat:
- responsabil de ansamblul directiei,coordonarea, implementarea,executia,controlul si finalizarea proiectelor specifice care sa garanteze coerenta cu strategia si obiectivele companiei
- experienţă de activitate în funcţie analogică in retail de minim 2 ani,
- cunoasterea programei Microsoft Project,
- studii superioare în domeniul economiei, marketingului sau comerţului,
Calităţi personale:
- nivel înalt de responsabilitate;
- atenţie sporită, corectitudine, spirit de initiativa, abilitati in conducere.
Obligaţii:
- planificarea, punerea în aplicare a proectului si conducerea
- Definirea sarcinilor proiectului şi a resurselor necesare
- elaborarea planurilor de proiect la scara reala
- reunirea şi coordonare personalului de proiect
- gestionarea bugetului de proiect
- gestionarea, alocarea resurselor de proiect
- intocmirea rapoartelor care să defineasca progresul proiectului, probleme si solutii
- implementarea si gestionarea schimbarilor de proiect si interventii pentru a atinge rezultatele proiectului
Garantăm:
- angajare oficială, în baza contractului individual de muncă;
- oferirea întregului pachet social;
- salariu oficial, achitat în termen;
- telefonie mobilă corporativă.
Regim de muncă: luni - vineri (9:00 - 17:30).
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze CV-ul (cu poză) la adresa electronică, indicând FUNCŢIA pentru care aplică.
De asemenea, candidaţii pot completa ancheta şi CV-ul la Departamentul Resurse Umane al Companiei în mun. Chişinău, str. Mircea cel Bătrân 11/6 (etajul 1), în zilele de luni - vineri, orele 9:00 - 13:00.
hr@linella.md |
Acțiuni cu locul de munca: | |
Salva în carnetul de note |
Salva document în Word |
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®