24 februarie 2014
Chişinău · Moncotel-Service joburile companiei »
Responsabilităţi principale:
- Planificarea, organizarea şi controlul activităţii de aprovizionare a companiei cu resurse tehnico-materiale;
- Eficientizarea procesului de aprovizionare tehnico-materială prin optimizarea costurilor şi timpului;
- Monitorizarea comenzilor de aprovizionare până la recepţia finală;
- Gestionarea eficientă a stocurilor;
- Menţinerea relaţiilor optime cu furnizorii pentru aprovizionarea constantă cu materialele necesare;
- Cercetarea pieţei interne şi externe.
Cerinţe faţă de candidat:
- Studii superioare (construcţii, telecomunicaţii);
- Utilizator avansat a calculatorului;
- Persoană organizată, cu simţ al răspunderii, rezistentă la stres, care respectă termenele limită;
- Abilităţi de negociere;
- Permis de conducere categoria B, parctică de şofare obligatoriu;
- Experienţa de muncă la un post similar constituie un avantaj.
Beneficii:
- Lucru într-un colectiv tînăr şi ambiţios;
- Angajare oficială;
- Pachet salarial progresiv;
- Creştere profesională;
- Maşină şi telefon de serviciu.
Va invităm să expediaţi CV-ul Dvs la adresa de e-mail: hrmoncotel@gmail.com
Procesul de selectare se va desfăşura în cîteva etape. Doar candidaţii ce corespund cerinţelor mai sus menţionate vor fi contactaţi şi informaţi despre paşii următori.
Telefon |
+373 79 977154
|
hrmoncotel@gmail.com |
Acțiuni cu locul de munca: | |
Salva în carnetul de note |
Salva document în Word |
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®