16 aprilie 2014
Chişinău · Hotel Codru Сегодня joburile companiei »
Responsabilități:
• Este responsabil de achiziționarea produselor necesare, prin centralizarea cererilor parvenite.
• Este la curent cu preţurile practicate la toate mărfurile necesare în activitatea companiei.
• Iniţiază şi participă la selectarea celor mai buni furnizori prin verificarea capacităţii acestora de a oferi preţuri competitive şi livrări sigure.
• Negociază termenii şi condiţiile contractelor în interesul companiei, ţinând cont de preţ, calitate şi continuitatea livrărilor.
• Menţine relaţii interpersonale excelente cu furnizorii pentru a garanta un nivel cât mai bun de deservire şi beneficia de servicii suplimentare.
• Incheie acorduri şi menţine relaţii cu un număr adecvat de furnizori şi se asigură că baza de furnizori nu este excesiv de mare, însă există suficiente opţiuni de rezervă.
• Revizuie periodic toate mărfurile şi serviciile procurate, precum şi furnizorii, le compară cu oferta pieţei, pentru a asigura cele mai bune condiţii şi termeni.
• Cercetează problemele ce apar în domeniul achiziţiilor, întreprinde măsuri pentru soluţionarea acestora şi previne apariţia repetată a lor.
• Asigură respectarea procedurilor de achiziţii; aduce la cunoştinţa tuturor managerilor de departamente politicile şi procedurile aprobate, verifică respectarea acestora şi oferă consultaţii în caz de necesitate.
Cerințe:
• Studii superioare de specialitate;
• Experiență în domeniul achizitiilor;
• Deprinderi de utilizator independent al pachetelor MS Office;
• Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă;
• Permis de conducere categoria B, C;
• Abilități excelente de planificare și gestionare a timpului;
• Abilități excelente de lucru în echipă si individual;
• Atenție la detalii;
• Atitudine pro activă.
hr@codru.md |
Acțiuni cu locul de munca: | |
Salva în carnetul de note |
Salva document în Word |
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®