25 decembrie 2013
Chişinău · Moncotel-Service joburile companiei »
Sex | Experienţa |
Orice | de la 5 ani |
Denumirea funcţiei DIRECTOR FINANCIAR
Domeniul de activitate Construcţii, Telecomunicaţii
Cerinţe post:
- Studii superioare Economie, Finanţe si Credit;
- Experienţă de minim 5 ani în domeniul activităţii financiar-contabile, la un post similar.
Cunoştinţe şi competenţe necesare:
- Cunoştinţe cu privire la actele legislative şi normative care definesc cerinţele pentru activitatea economică şi financiară a întreprinderii;
- Cunoaşterea sistemul de instrumente financiare de gestionare a fluxurilor financiare;
- Cunoaşterea metodelor de măsurare a activelor financiare, rentabilitatea şi riscul;
- Cunoaşterea situaţiei actuale şi perspectivele de dezvoltare a pieţei financiare şi a pieţei de produse (bunuri, servicii, lucrări);
- Cunoaşte bazele de lucru cu capitalul circulant şi modele de formare a capitalului circulant prorpiu;
- Cunoasterea calculatorului: Basic Outlook, aplicaţiile MS Office,1C versiunea 8;
- Limba Rusă - nivel avansat, Engleză - nivel intermediar
- Receptivitate la solicitările profesionale, initiaţivă şi implicare, abilitatea de a lua decizii, planificare si organizare;
- Flexibilitate în gîndire, rezistenţă la stres;
- Spirit de echipă, abilităţi de negociere, consultanţă şi consiliere.
Responsabilităţi principale:
- Conduce şi organizează activitatea Serviciului financiar-contabil;
- Organizează gestionarea circulaţiei resurselor financiare ale întreprinderii şi reglementarea relaţiilor financiare pentru utilizarea mai eficientă a tuturor resurselor în producţia şi vînzările de mărfuri (lucrări, servicii), precum şi maximizarea profitului;
- Întocmeşte bugetul general al companiei, informează şi face propuneri de corecţie: asigură întocmirea la timp şi în conformitate cu dispoziţiile legale a bilanţurilor semestriale şi anuale, precum şi a situaţiilor lunare privind principalii indicatori economico-financiari;
- Analizează rezultatele financiare ale companiei şi propune măsuri pentru creşterea rentabilităţii;
- Organizează studii şi analiza costurilor pentru achiziţionarea de materii prime, consumul de energie, costurile de transport, comisioanele de comerţ şi alte cheltuieli pentru a stabili politica de gestionare a costurilor;
- Efectuează previziuni financiare pe termen mediu şi lung;
- Poartă răspundere pentru raportarea şi informarea în termen a activităţilor realizate de serviciul financiar-contabil;
- Asigură lichiditatea companiei şi planificarea alocării fondurilor, conlucrarea cu instituţiile financiare pentru atragerea finanţărilor şi optimizarea valorii lor;
Va invitam sa expediati CV-ul Dvs la adresa de e-mail, indicată mai jos
Procesul de selectare se va desfăşura în cîteva etape. Doar candidaţii ce corespund cerinţelor mai sus menţionate vor fi contactaţi şi informaţi despre paşii următori.
Grafic de muncă: Full time.
Telefon |
+373 79 977154
|
hr@moncotel.md |
Acțiuni cu locul de munca: | |
Salva în carnetul de note |
Salva document în Word |
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®