07 martie 2015
Chişinău · GPG Consulting joburile companiei »
GPG Consulting, call center multilingv vă invită să vă alăturaţi echipei noastre, în calitate de Asistent Serviciul
Clientelă care posedă limba spaniolă la un nivel înalt (scris și oral).
Activitate:
- recepționarea apelurilor telefonice
- înregistrarea, tratarea și transmiterea reclamațiilor clienților
- înregistrarea și clasarea datelor comerciale
- oferirea suportului informațional clienților
- lucru într-o echipa dinamica și o excelentă posibilitate de dezvoltare profesională și personală.
Cerințe:
- cunoasterea limbii spaniole la un nivel avansat
- abilități analitice
- abilități de comunicare și de soluționare a conflictelor
- asimilarea și respectarea obiectivelor fixate
- crearea și dezvoltarea unei relații de încredere cu clienții
- redactarea documentelor, scrisorilor, rapoartelor pentru destinatarii interni sau externi ai companiei
- cunoasterea calculatorului (MS Office).
rh.gpgconsulting@gmail.com |
Acțiuni cu locul de munca: | |
Salva în carnetul de note |
Salva document în Word |
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®