Intrare cont Cont nou
E-mail:
Parola Ați uitat parola?
Închide
E-mail:
Parola
Intrare cont
Închide
E-mail:
Închide

Intrare Închide
nu sunt marcate

Locuri de muncă

nu sunt salvate

23 iunie 2014

Chişinău · Keystone Human Services International Moldova Association joburile companiei »

Sex Experienţa
Orice de la 3 ani

Organizaţia Keystone Human Services International Moldova Association anunţă concurs de angajare pentru poziţia Administrator de oficiu

Administratorul de oficiu va fi responsabil de aspectele ce ţin de gestionarea oficiului şi va susţine implementarea eficientă a activităţilor organizaţiei şi va raporta direct directorului organizaţiei.

Responsabilităţi:
• Dezvoltarea procedurilor interne pentru documentarea activităţilor organizaţiei;
• Gestionarea documentelor, dosarelor;
• Înregistrarea documentelor de intrare şi ieşire;
• Procurarea materialelor necesare pentru desfăşurarea activităţilor în cadrul organizaţiei;
• Sprijinirea echipei în coordonarea graficului activităţilor;
• Elaborarea şi coordonarea proceselor verbale ale întâlnirilor;
• Asigurarea logistică a întâlnirilor, meselor rotunde, seminarelor şi a altor evenimente;
• Suport tuturor departamentelor organizaţiei în gestionarea documentelor activităţilor organizaţiei;
• Participarea la activităţile de planificare şi raportare ale organizaţiei;
• Raportarea activităţile realizate;
• Compilarea planurilor de lucru şi rapoartelor lunare, trimestriale;
• Traducerea rapoartelor şi a altor documente interne în / din limbile engleză şi rusă;
• Planificarea transportului pentru deplasarea în teritoriu a membrilor echipei;
• Alte activităţi ce ţin de administrarea şi organizarea activităţilor în cadrul organizaţiei.

Calificări:
 Studii universitare, de preferinţă în ştiinţe sociale;
 Minimum 3 ani de experienţă în domenii ce ţin de administrare şi organizare;
 Cunoaşterea limbilor: Româna, Rusa şi Engleza, atît vorbit, cît şi scris;
 Cunoaşterea calculatorului, în particular Microsoft Word, Excel, şi Power Point, căutarea online, şi managementul datelor.
.
Caracteristici personale:
• Abilităţi excelente de interacţiune şi comunicare;
• Integritate, discreţie profesională, abilitatea de a gestiona informaţiile confidenţiale;
• Abilităţi şi abordare diplomatică în timpul interacţiunii cu factorii de decizie ai guvernului şi oficialităţile comunităţii la toate nivelurile;
• Fire optimistă, abilitată cu capacitatea de a gestiona şi depăşi stările de dificultate şi stres;
• Experienţă de lucru cu ONG-urile, organizaţiile guvernamentale şi internaţionale.

PENTRU A APLICA: transmiteţi prin e-mail o scrisoare de motivare, explicând interesul manifestat faţă de poziţia dată; o copie a CV-lui, şi numele şi informaţia de contact a trei persoane de referinţă, inclusiv a angajatorilor precedenţi.

Data limită de prezentare a documentelor – 29 iunie 2014.
Documentele vor fi prezentate la adresa - khsima@keystonehumanservices.org

Doar candidaţii preselectaţi vor fi contactaţi şi invitaţi la interviu.

E-mail khsima@keystonehumanservices.org
Web-Site keystonemoldova.md
Acțiuni cu locul de munca:

Salva în carnetul de note

Salva document în Word

Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®