12 iunie 2014
Chişinău · Firma joburile companiei »
Angajăm Office Manager.
Responsabilități:
• Oferirea suportului administrativ şi informaţional conducătorului;
• Organizarea circuitului documentelor;
• Întocmirea scrisorilor, înterpelărilor și a altor documente;
• Ținerea cartotecii: înregistrarea, controlul;
• Îndeplinirea altor însărcinări de serviciu stabilte de conducător.
Cerințe față de candidat:
• Abilități de a vorbi și a scrie corect în limbile română și rusă;
• Operare PC la nivel de utilizator avansat (Excel și Word – culegerea rapidă a textului);
• Cunoașterea metodelor de oformare și prelucrare a documentelor;
• Abilități de organizare și planificare;
• Capacitatea de a lucra în condiții de multitasking;
• Abilități de comunicare, spirit de disciplină, capacitate de a lucra în echipă.
Aşteptăm CV-urile +foto:info@uniformascolara.md
Telefon |
+373 68 045583
|
Fax | +373 078045583 |
jannagrosu@gmail.com |
Acțiuni cu locul de munca: | |
Salva în carnetul de note |
Salva document în Word |
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®