18 septembrie 2017
Chişinău · HR-Consulting joburile companiei »
HR-Consulting – la solicitarea clientului sau, este in cautarea candidatului pentru postul vacant:
Adjunct al administratorului retelei de farmacii
Compania: Domeniul principal al activitatii este importul, distribuirea si promovarea preparatelor farmaceutice, parafarmaceutice, SBA-urilor si produselor cosmetice.
Responsabilitati:
- Realizarea obiectivelor de vanzari si de profit a farmaciilor din regiune;
- Planificarea si analiza vanzarilor, evaluarea lucrului farmaciilor, punerea in aplicare a acordurilor de marketing si proiectele companiei;
- Interactiunea cu autoritatile locale, proprietarii;
- Imbunatatirea sistemului de comanda a produselor, managementul inventarului;
- Management financiar;
- Dezvoltarea activa a retelei de vanzare cu amanuntul;
- Cercetarea pietei imobiliare;
- Cautarea si selectia obiectelor noi pentru deschiderea filialelor;
- Pregatirea documentatiei pentru contractele in filialele noi;
- Ciclul complet de la cautarea locului pentru deschiderea unei farmacii pana la deschiderea acesteia;
- Managementul personalului, dezvoltare, formare, motivare, recrutare.
Cerinte:
- Studii superioare in medicina /farmaceutica/economie;
- Experienta de lucru in retele mari de vinzare cu amanuntul;
- Abilitati de comunicare, rezistenta la stres, ambitii, pozitie de viata activa;
- Abilitatea de a organiza si motiva echipa;
- Permis de conducere;
- Automobil personal.
Beneficii:
- Salariu competitiv;
- Bonus (la deschiderea filialei);
- Pachetul social (asigurarea comunicatiei corporative);
- Lucrul intr-un colectiv profesionist;
- Compensarea motorinei, arenda automobilului.
Contacte:
Cei interesati sunt rugati sa transmita CV la adresa de Email: RR80@search4staff.com sau sa apeleze tel.022 202986; mob.068503560
In CV indicati postul vacant: “AAR”
Telefon |
+373 68 503560
|
RR80@search4staff.com |
Acțiuni cu locul de munca: | |
Salva în carnetul de note |
Salva document în Word |
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®