Вход Регистрация
E-mail:
Пароль Забыли пароль?
Закрыть
E-mail:
Пароль
Вход
Закрыть
E-mail:
Закрыть

Вход Закрыть
нет отмеченных

Вакансии

нет сохраненных

24 января 2014

Кишинёв · FARMACO вакансии компании »

Пол Опыт работы
мужской от 5 лет

ÎM “FARMACO” SA anunţă concurs pentru ocuparea postului temporar vacant de Şef al Servicului Aprovizionare.

Cerinţe pentru candidat:
Educaţia minimă necesară: studii superioare (preferabil: relaţii economice internaţionale, economie, marketing)
Experienţa minimă necesară: în specialitate - cel puţin 5 ani; în management - cel puţin 3 ani;

Aptitudini/atitudini generale:
- inteligenţă (gîndire logică, capacitate de analiză şi sinteză);
- corectitudine, tenacitate, seriozitate, receptivitate, spirit de echipă (sincer, dispus la colaborare);
- capacitate de a prelucra informaţiile, de a le interpreta şi de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali;
- obiectivitate în aprecierea şi analiza situaţiilor economice, financiare şi sociale;
- cunoaşterea limbilor română şi rusă la nivel de utilizare experimentată scris şi verbal, english middle level and higher.
- cunoştinţe de operare PC (Word, Excel, Powerpoint, CorelDRAW);

Obiectivele postului:
- Coordonarea activităţii de aprovizionare cu utilaj, materie primă, materiale auxiliare şi alte bunuri materiale necesare pentru procesele de producere ale întreprinderii.

Atribuţiile postului:
- Planificarea şi asigurarea activităţii Serviciului Aprovizionare;
- Participarea la întocmirea planului de afaceri şi planului de producere;
- Negocierea condiţiilor comerciale (în special a preţurilor şi termenelor de livrare) cu furnizorii, perfectarea contractelor;
- Participarea la efectuarea procedurilor de import/export;
- Gestionarea bazei de date a furnizorilor;
- Participarea la acţiunea de evaluare şi selectare a furnizorilor;
- Coordonarea emiterii comenzilor către furnizori şi urmărirea confirmărilor de comandă pînă la livrarea/recepţia (de) către subdiviziunea beneficiară (după caz, pînă la punerea în funcţiune a utilajului);
- Centralizarea comenzilor de investiţii de la toate subdiviziunile întreprinderii;
- Ţinerea evidenţei aprovizionării tehnico-materiale;
- Asigurarea recepţionării produselor în conformitate cu normele stabilite.

CV-ul va fi transmis la adresa de e-mail pînă la data de 31.01.2014 inclusiv.
Rog de a aplica doar persoanele care au abilităţile necesare postului solicitat.
Doar candidaţii selectaţi pentru etapa a doua vor fi anunţaţi telefonic sau prin e-mail pentru prezentarea la interviu.

Телефон
+373 22 878228
E-mail violeta2m@yahoo.com
Действия с вакансией:

Сохранить в блокнот

Сохранить в Word

Работа в Молдове © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®