Вход Регистрация
E-mail:
Пароль Забыли пароль?
Закрыть
E-mail:
Пароль
Вход
Закрыть
E-mail:
Закрыть

Вход Закрыть
нет отмеченных

Вакансии

нет сохраненных

09 сентября 2017

Specialist relații clientele – operator telefonic la domiciliu (full-time și part-time)

Кишинёв · HR-Consulting вакансии компании »

Specialist relații clientele – Operator telefonic la domiciliu (Full-time și part-time)
Vacancy code: RC

Descrierea companiei:
Suntem o companie internațională de frumusețe, prezentă în peste 140 de țări ale lumii. Desemnată LEADER pe piața globală la începutul sec. XXI.

Noi am creat oferta de lucru ideală:
- Pentru cei ce doresc să combine armonios viața de familie și lucru;
- Pentru cei ce doresc un venit financiar suplimentar;
- Pentru cei de doresc să întreprindă primii pași spre independeța sa financiară;
- Pentru tine!

Dorim să asigurăm oportunități de lucru cât mai avantajoase și practicice pentru tine. De aceia, am deschis noi poziții în cadrul companiei, deosebite prin comoditatea acestora, lucrul fiind realizat chiar de la tine de acasă. De asemenea, vă asigurăm utilizarea unui laptop și telefon mobil din partea noastră, cât și achitarea lunară a internetului.

Program Full-time: Luni-Vinteri, de la 09.00 până la 17:30.
Program Part-time: Luni-Vinteri, de la 17:30 până la 21:30.
(Excepție va face prima lună, care se va lucra de la oficiul companiei).

Atribuțiile operatorului vor cuprinde:
- Preluarea apelurilur telefonice de la clienți, rezolvarea sau redirecționarea apelurilor la persoanele responsabile;
- Raspunderea în scris solicitărilor primite din partea clienților pe adresa de e-mail;
- Soluționarea sau transmiterea spre rezolvare a solicitărilor preluate telefonic / în scris către specialiști din alte departamente;
- Apelarea clienților la numerele de telefon din baza de date pentru rezolvarea operativă a unor situații sau în cadrul sondajelor de opinie;
- Executarea altelor sarcini similare cerute de superiorii ierarhici.
(Experiența anterioară nu este obligatorie).

Dacă ești o persoană:
- Sociabilă, iar discuția la telefon este o plăcere;
- Ce comunică (verbal și în scris) cu îndemânare atât în limba Română cât și Rusă;
- Pricepută în utilizarea calculatorului, în special a programelor Microsoft Office;
- Rezistentă la situațiile de stres și orientată mereu spre soluționarea problemelor,
atunci noi te încurajăm să ne expediezi CV-ul la adresa poștală: ba30@search4staff.com.

Beneficiile de care vei dispune:
- Angajare oficială + pachet social complet;
- Salariu competitiv, fix și achitat la timp;
- Instuire gratuită;
- Laptop, telefon și achitarea internetului din partea companiei;
- Lucru comod la domiciliu.

Informații suplimentare la numărul de telefon: 069104433, sau la adresa poștală adriana.terna@search4staff.com

Телефон
+373 69 104433
E-mail adriana.terna@search4staff.com
Действия с вакансией:

Сохранить в блокнот

Сохранить в Word

Работа в Молдове © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®