11 ноября 2015
Кишинёв · INJ вакансии компании »
Зарплата | Пол |
3000 - 3500 MDL | Не имеет значения |
Sarcini principale:
• Administrarea saitului;
• Dezvoltarea cursurilor e-learning și gestionarea procesului de instruire la distanță;
• Asigurarea suportului tehnico-informațional pentru utilizatori;
• Administrarea rețelei locale.
Beneficii:
• Carieră într-un domeniu competitiv de activitate;
• Dezvoltare profesională și acumularea de experiență;
• Instruiri specializate;
• Condiții optime de lucru;
• Contract individual de muncă;
• Pachet social asigurat;
• Lucru într-o echipă dinamică;
• Salariu 3000-3500 lei.
Cerințe generale pentru ocuparea postului:
• Cetățean al Republicii Moldova;
• Cunoașterea limbii de stat;
• Cunoștințe în domeniul tehnologiilor informaționale (confirmate prin diplome, certificate și alte acte):
Cunoașterea sistemelor de operare (Windows, Windows Server, Linux) şi abilitatea de a le administra;
Repararea tehnicii de calcul;
Cunoașterea programelor Office;
Cunoașterea programelor aplicative (instalare, utilizare, setare);
Gestionarea reţelei interne;
Cunoaşterea tehnologiilor web şi a principiilor de funcţionare ale acestora;
Cunoaşterea HTML, CSS.
• Dorința de a progresa, de a obține noi cunoștințe și noi abilități;
• Cunoașterea la nivel intermediar a limbii engleze;
• Experiența de muncă constituie un avantaj major.
Documentele necesare pentru aplicare:
• Curriculum vitae și o fotografie 3x4;
• Copia buletinului de identitate;
• Copiile diplomei, certificatelor și ale altor acte care confirmă nivelul de instruire în domeniul IT;
• Copia carnetului de muncă (în cazul dispunerii de acesta);
Dosarul poate fi expediat în variantă electronică pe adresa e-mail tatiana.ciaglic@inj.gov.md şi inj@inj.gov.md sau depus personal la adresa mun.Chişinău. str.S.Lazo nr.1 pînă la data de 1 decembrie 2015 inclusiv.
Persoanele selectate vor fi invitate la interviu.
tatiana.ciaglic@inj.gov.md |
Действия с вакансией: | |
Сохранить в блокнот |
Сохранить в Word |
Работа в Молдове © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®