15 мая 2014
Кишинёв · StarNet вакансии компании »
Obiectiv:
• Implementarea politicilor şi practicilor de Resurse Umane în domeniul administrării de personal;
Responsabilitati:
• intocmirea formelor de angajare (completare de formulare contract individual de munca, fisa cu datele personale, etc.) si verificarea ca in dosarul personal sa existe fisa medicala eliberata de medicul de medicina muncii, repartitie de la somaj si toate celelalte acte care trebuie sa existe in dosarul oricarui angajat;
• intocmirea formelor de desfacere a contractului individual de munca (dispozitie de desfacere a contractului individual de munca, nota de lichidare);
• inregistrarea contractului individual de munca, deciziei de desfacere a contractului individual de munca sau orice alte modificari survenite in contractul de munca al angajatilor in registrul de evidenta al salariatilor, in carnetul de munca si la Inspectoratul Teritorial de Munca;
• in cazul renegocierii unor clauze din contractul individual de munca, la dispozitia conducerii, intocmirea adresei de instiintare a salariatului cu privire la modificarile care se intentioneaza sa se aduca la acesta (contract individual de munca), conform Codului Muncii;
• inregistrarea in carnetele de munca si in registrul de evidenta al salariatilor a tututror schimbarilor survenite in situatia angajatilor conform legilor si instructiunilor in vigoare;
• evidenta si pastrarea carnetelor de munca si a dosarelor de personal;
• arhivarea dosarelor de personal pentru personalul lichidat, conturilor cu salariile si a altor documente care se creeaza in cadrul biroului;
• intocmirea dosarelor de pensionare conform legislatiei in vigoare pentru angajatii societatii care solicita aceasta;
• eliberarea de adeverinte solicitate de salariati pentru medicul de familie sau alte motive;
• eliberarea de adeverinte pentru grupa de munca si sporuri pentru fostii angajati ai societatii precum si pentru cei plecati in strainatate in conformitate cu datele extrase din dosarele personale si conturile existente in arhiva;
• intocmirea pe calculator si redactarea de adeverinte, formulare si alte acte specifice biroului;
• organizarea si pastrarea documentelor arhivate pe sectii, sectoare, ani, luni;
• tinerea inventarului arhivei la zi;
• legarea dosarelor care s-au deteriorat, desfacut;
• tinerea la zi a registrului de evidenta curenta al arhivei;
• tinerea evidentei proceselor verbale de predare-primire a dosarelor;
• tinerea legaturii cu arhivele statului;
• executarea altor lucrari privind evidenta de personal, la solicitarea superiorului direct.
Cerinte:
• studii superioare de profil;
• instruire formala sau experienta in domeniul procedurilor si normelor specifice domeniului muncii;
• cunostinte de operare pe calculator;
• cunoastere si expertiza in domeniul legislatiei muncii
• cunoasterea unei limbi straine constituie un avantaj.
Conditii:
• Compania oferă un pachet salarial motivant și alte bonusuri, oportunitatea dezvoltării unei cariere într-o echipă de profesioniști, training-uri de specialitate și un mediu de lucru modern.
angajare@starnet.md |
Действия с вакансией: | |
Сохранить в блокнот |
Сохранить в Word |
Работа в Молдове © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®