14 июня 2018
Кишинёв · Centrul de Telecomunicații Speciale вакансии компании »
Angajatorul: Întreprinderea de Stat
Responsabilități:
- preluarea și redirecționarea apelurilor de intrare;
- primirea, înregistrarea și repartizarea corespondenței de intrare și de ieșire;
- întocmirea documentelor interne, inclusiv ordine și dispoziții, asigurarea înregistrării, evidenței și predării la timp a documentelor către conducere și executanți;
- organizarea ședințelor și întîlnirilor de afaceri, întîmpinarea vizitatorilor;
- utilizarea echipamentelor de birou: fax, scanner, copiator;
- pregătirea călătoriilor de afaceri (rezervare bilete, hotel, asistență la obținerea vizelor).
Cerințe:
- studii superioare;
- cunoașterea limbilor rusa, româna și engleza;
- capacitate de a rezolva mai multe sarcini în același timp;
- cunoașterea etichetei în afaceri;
- calități personale: atenție, responsabilitate, conștiinciozitate, punctualitate.
Condiţii de muncă:
- Regim de muncă: 40 ore pe săptămînă, 8 ore pe zi;
- Program de muncă: luni-vineri, orele 8.00-17.00, pauză de masă 12.00-13.00;
- Activitatea preponderent de birou
Doar candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la un interviu. Toate CV - urile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate.
Întreprinderea îşi rezervă dreptul de a testa competenţele declarate de către candidaţi.
hr@cts.md | |
Веб-сайт | cts.md |
Действия с вакансией: | |
Сохранить в блокнот |
Сохранить в Word |
Работа в Молдове © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®