06 октября 2017
Кишинёв · вакансии компании »
Зарплата | Пол | Опыт работы |
6000 - 8000 MDL | Не имеет значения | от 1 года |
OPERATOR INTRODUCERE, VALIDARE SI PRELUCRARE DATE
Responsabilități:
Verificarea calculelor de gestiune pentru magazinele societatii si propunerea de corectii documentate acolo unde este necesar;
Introducerea in sistemul informatic al societatii a bonurilor de plata pentru vanzarile din magazinele societatii, atunci cand casele de marcat sunt nefunctionale temporar;
Efectuarea de calcule de inventar la cererea superiorului direct;
Intocmirea pachetului de documentatie necesar inventarului folosind procedurile interne de lucru ale societatii;
Controlul legalitatii si realitatii documentelor aferente operatiunilor de intrare-iesire in/din gestiunile societatii. Aducerea la cunostinta superiorului direct si a persoanelor raspunzatoare intern a masurilor adecvate si a potentialului de risc;
Verificarea integritatii valorilor materiale din gestiunile supuse inventarierii, adica existenta in fapt a valorilor si exactitatea soldurilor scriptice;
Stabilirea exactitatii preturilor de cost luate in calculul pentru valorile materiale utilizate;
Propunerea catre superiorul direct, obtinerea aprobarii acestuia si adoptarea masurilor pentru prevenirea, descoperirea si recuperarea pagubelor, pentru stabilirea raspunderilor privind diminuarea patrimoniului sau ca urmare a efectuarii de cheltuieli neproductive.
Completarea si utilizarea corecta a formularelor tipizate si a aprobarilor legale; exactitatea calculelor aritmetice;
Respectarea dispozitiilor legale referitoare la miscarea valorilor materiale din gestiuni;
Determinarea valorilor materiale fara miscare, de prisos, cu miscare lenta, greu vandabile, inutilizabile sau deteriorate) demolate, dezasortate, desperecheate, cu termen de garantie depasit, etc.;
Calcularea corecta a contravalorii bunurilor distruse, degradate sau deteriorate din vina personalului.
Generarea listei de inventar pe terminal si / sau supervizarea personalului care genereaza listele de inventar;
Urmarirea stocurilor scriptice in concordanta cu stocurile faptice;
Verificarea marfii degradate provenita de la toate punctele de lucru ale societatii;
Orice alte responsabilitati asa cum sunt definite de superiorul direct, cu respectarea legislatiei in vigoare si a Regulamentului Intern al societatii.
Cerințele fata de post:
Capacitate bună de comunicare și relaționare cu persoanele de contact;
Abilități de negociere, organizatorice, de gestionare;
Cunoștințe operare calculator obligatorii :
Microsoft Office, Excel, Enternet;
Permis de conducere cat. B si experiență în conducere;
Experiența de lucru minimum 1 an în sfera corespunzătoare postului vacant;
Orientarea spre rezultat și capacitatea de a lucra în echipă.
Noi oferim:
Angajare oficială și întreg pachet social;
Salariu motivant- 6000-8000 lei;
Număr corporativ;
Posibilitatea de instruire și avansare;
Expediați-ne CV-urile (cu poza) Dvoastră la adresa indicată, stipulînd POSTUL vacant pentru care aplicați. * Doar candidatii selectati vor fi invitati la interviu! Contacte: E-mail: ana-hr@mail.ru
ana-hr@mail.ru |
Действия с вакансией: | |
Сохранить в блокнот |
Сохранить в Word |
Работа в Молдове © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®