Вход Регистрация
E-mail:
Пароль Забыли пароль?
Закрыть
E-mail:
Пароль
Вход
Закрыть
E-mail:
Закрыть

Вход Закрыть
нет отмеченных

Вакансии

нет сохраненных

27 февраля 2014

Кишинёв · BERD BAS Moldova вакансии компании »

Programul BERD Business Advisory Services (BAS) "Femeile în afaceri"

Invitaţie de a aplica pentru programul de formare „Iniţiază-ţi propria afacere" Despre Programul BERD BAS "Femeile în afaceri".

Programul BERD Business Advisory Services (BAS) activează în Republica Moldova din anul 2005 şi are ca scop dezvoltarea competitivităţii întreprinderilor private mici şi mijlocii (ÎMM) şi creşterea pieţei serviciilor de consultanţă din Moldova.

Programul oferă asistenţă financiară ÎMM-lor pentru implementarea proiectelor de consultanţă, susţinerea femeilor-antreprenori, promovarea eficienţei energetice, precum şi organizarea activităţilor care au drept scop dezvoltarea capacităţilor ÎMM-lor şi companiilor de consultanţă, îmbunătăţirea accesului-la finanţare. Pentru mai multe informaţii despre programul BAS Moldova, vă rugăm să accesaţi http://www.ebrd.com/sbs/moldova.

În 2012, cu sprijinul financiar din partea Guvernului Suediei, BERD BAS a lansat Iniţiativa "Femeile în Afaceri" scopul căreia este susţinerea antreprenoriatului în rândul femeilor. în cadrul acestei iniţiative, BAS Moldova, în parteneriat cu compania "INNOVA Management Consulting" (Bosnia şi Herţegovina) va implementa un program de instruire şi de consolidare a capacităţilor femeilor antreprenoare din Republica Moldova.

BERD BAS Moldova anunţă selectarea a 20 candidaţi din Republica Moldova care vor participa la cursul de formare ..Initiaza-ţi propria afacere". Cerinţe faţă de candidaţi

Acest curs este recomandat doamnelor care doresc să iniţieze o afacere sau care deţin o afacere proprie de maxim 2 ani. Conţinutul cursului

Acest curs de formare de 2 zile este creat special pentru a prezenta femeilor antreprenoare concepte cheie ale business-ului, care sunt esenţiale pentru un start şi o activitate de succes a propriei afaceri, inclusiv:
(a) Procesul de înregistrare a afacerii: Informaţii referitor la legislaţia internă cu privire la afacerile nou create;
(b) Abilităţi financiare de bază şi accesul la finanţare;
(c) Pregătirea planului de afaceri şi principiile de marketing;
(d) Resursele umane. Aspecte organizatorice

Cursul de formare se va desfăşura în perioada 17-18 martie 2014 în Chişinău, Moldova.

Condiţii de depunere a dosarului
Candidaţii interesaţi sunt invitaţi să depună dosarul de participare care va conţine CV-ul şi scrisoarea de motivaţie. In scrisoarea de motivaţie candidatele vor indica etapa de înregistrare a afacerii, vor descrie ideea de afacere şi paşii efectuaţi până la acest moment în vederea dezvoltării acesteia, dacă au mai participat la formări similare în trecut şi care sunt aşteptările de la acest curs.

Cererile de participare vor fi transmise la următoarea adresă de e-mail, cu subiectul „Cerere de participare - Iniţiază-ţi propria afacere" nu mai târziu de 7 martie 2014, orele 17:00.

Doar persoanele selectate vor fi anunţate.

E-mail office@innova.ba
Веб-сайт ebrd.com
Действия с вакансией:

Сохранить в блокнот

Сохранить в Word

Работа в Молдове © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®