08 декабря 2015
Кишинёв · ,,VOLTA” – lider pe piața autohtonă în furnizarea produselor electrotehnice, anunță concurs de selecție pentru funcția de: вакансии компании »
Descrierea postului: deservirea clienților și ținerea corectă și la zi a evidenței contabile.
Cerințe:
- Studii superioare sau medii de specialitate (Finanțe și contabilitate);
- Cunoștinte operare PC, 1C (7.1,8.1) Windows, MS Office;
- Experiență la un post similar constituie un avantaj;
- Experiență în lucru cu banii;
- Cunoaşterea a limbelor română şi rusă;
- Aspect prezentabil;
- Seriozitate;
- Punctualitate;
- Rezistență în situații de stres.
Responsabilităţi:
- Deservirea persoanelor fizice și juridice;
- Întocmirea zilnică a Registrului de casă;
- Întocmirea documentelor primare (emiterea și anularea facturilor fiscal, cecurilor, permutări interne);
- Verificarea decontările agenților economici;
- Ținerea corectă și la zi a evidenței financiare și contabile;
- Efectuarea rapoartelor lunare pe facturile și documentelor de casă eliberate.
Oferim:
• Posibilitate de a face parte dintr-o echipă profesionistă;
• Instruire și oportunități de dezvoltare;
• Pachet social și un sistem de salarizare motivant.
Candidații care corespund cerințelor, sunt rugați să expedieze CV-ul cu anexarea pozei la:
e-mail: hr@volta.md
tel/fax: 022-26-77-56; 079996399
Vă rugăm să indicați postul pentru care optați.
Vă dorim o carieră de Succes!
Телефон |
+373 79 996399
|
Факс | +373 022267756 |
hr@volta.md | |
Веб-сайт | volta.md |
Действия с вакансией: | |
Сохранить в блокнот |
Сохранить в Word |
Работа в Молдове © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®