29 марта 2017
Кишинёв · INTROSCOP вакансии компании »
Пол | Опыт работы |
Не имеет значения | от 1 года |
ROL: planifică, organizează şi administrează sistemul de salarizare. Analizează şi examinează situaţiile contabile şi financiare, pentru a asigura acurateţea şi conformitatea cu standardele şi procedurile contabile stabilite.
RESPONSABILITĂȚI:
• Introduce pontajul în programul de salarizare si calculează salariul conform acestuia;
• Asigură desfășurarea activităților specifice de salarizare (întocmește state de plată, declarații lunare, adeverințe, concedii medicale);
• Implementează modificări legislative cu referire la salarizare;
• Propune metode inovatoare de optimizare cu privire la salarizare.
CERINȚE:
• Studii economice superioare;
• Experiență în domeniu minim 1 an;
• Cunoașterea actelor normative și a legislației în domeniu;
• Cunoașterea limbii de stat, cunoașterea limbii ruse la nivel mediu, cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj;
• Cunoștințe temeinice de operare cu PC și cu softurile specializate de evidenţă contabilă;
• Bune abilități de comunicare, capacitate de a lucra în echipă și spirit inovator;
• Bune abilități de analiză, sinteză și evaluare;
Program de lucru:
Luni- vineri: 8:30 - 17:30
OFERIM:
• Dezvoltare profesională într-un mediu competent și dinamic;
• Pachet salarial și social suficient de atractiv.
Expediați CV-ul Dvs pe adresa:
• e-mail: resurse.umane@introscop.md
• sau pe str.Meșterul Manole 20, MD-2044 Chișinău
!Este obligatorie mențiunea postului pentru care se aplică
Va multumim anticipat pentru intelegerea ca doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.
Телефон |
+373 22 472351
|
resurse.umane@introscop.md | |
Веб-сайт | introscop.md |
Действия с вакансией: | |
Сохранить в блокнот |
Сохранить в Word |
Работа в Молдове © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®