23 апреля 2020
Кишинёв · ASTERCON вакансии компании »
Опыт работы |
от 1 года |
Dezvoltatorul imobiliar Astercon te așteaptă în echipa sa!
Suntem în căutarea unei persoane motivate, cu spirit de echipă, ce se va ocupa de organizarea și gestionarea departamentului financiar-contabil. Dacă consideri că te potrivești postului dat, așteptăm să ne contactezi.
Candidatul ideal:
• Studii superioare finalizate;
• Abilități analitice puternice;
• Experiență în domeniu de minim 1 an;
• Cunoștințe și experiență în utilizarea programului pentru contabilitate 1C;
• Cunoștințe în operarea PC și Microsoft Office;
• Dorință de dezvoltare profesională;
• Flexibilitate, abilități comunicative și atitudine pozitivă;
• Responsabilitate, abilități de organizare și planificare a sarcinilor;
• Rezistență la condiții de stres.
Responsabilități:
• Evidența și înregistrarea contabilă a documentelor aferente achizitiilor;
• Evidența extraselor bancare;
• Operarea zilnică a facturilor emise și a încasărilor;
• Operarea facturilor de la furnizori și a plăților către aceștia;
• Evidența mijloacelor fixe (amortizare, transferuri, închideri), precum și a obiectelor de inventar;
• Operarea cu mijloacele fixe (intrări, amortizari, descărcare de gestiune);
• Întocmirea și transmiterea declarațiilor lunare/trimestriale;
• Arhivarea documentele financiar-contabile.
astercon.md01@gmail.com | |
Веб-сайт | https://astercon.md/ |
Действия с вакансией: | |
Сохранить в блокнот |
Сохранить в Word |
Работа в Молдове © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®