29 апреля 2014
Кишинёв · BM "B.P.Hasdeu" вакансии компании »
Sarcinile de bază ale funcţiilor pentru posturile vacante:
• participă la organizarea şi buna desfăşurare a activităţilor BC: înregistrarea utilizatorilor, prelucrarea ediţiilor periodice, deservirea utilizatorilor, activităţi culturale, activităţi extramuros, activităţi în parteneriat, activităţi de promovare;
• acordă informaţii despre serviciile prestate de bibliotecă: consultarea documentelor, înregistrarea utilizatorilor, informaţii despre utilizarea bunurilor bibliotecii etc.;
• acordă asistenţă utilizatorilor în căutarea surselor informaţionale în format tipărit şi virtual;
• participă la recepţionarea, prelucrarea şi plasarea informaţiilor despre activitatea BC prin intermediul produselor şi serviciilor web: site-ul BM, blogul BC şi reţelele de socializare;
• participă la organizarea şi realizarea diverselor tipuri de expoziţii tematitice (tradiţionale, virtuale): de carte, de pictură, de desene, de artizanat, handmade etc. (atît în cadrul activităţilor culturale cît şi cele lunare);
• contribuie la extinderea şi dezvoltarea inovaţiilor de bibliotecă;
• participă la raportarea lunară şi anuală a informaţiei despre activităţile BC;
• participă la elaborarea materialelor promoţionale ale BC (titluri pentru expoziţii, afişe, panoul de informaţii etc);
• participă şi se implică în acţiuni comunitare la nivel de bibliotecă.
Condiţii pentru candidaţii la ocuparea posturilor vacante
Cerinţe de bază:
• deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
• studii superioare, de licenţă/masterat sau echivalente, în domeniile: biblioteconomie, ştiinţe ale comunicării, filologie, limbi străine, drept, IT, ştiinţe sociale etc.;
• cunoaşterea excelentă a limbii române şi a altor limbi de circulaţie internaţională: rusă, engleză, germană, franceză etc.;
• cunoaşterea legislaţiei în domeniul de activitate;
• experienţă de lucru în domeniile de referinţă (se acceptă şi participarea studenţilor de la anii II şi III);
• cunoaşterea şi aplicarea tehnologiilor informaţionale – Sistemul Informaţional de Gestiune al Activităţii BM, Microsoft Office Word, Excel, Power Point, Outlook; produse şi servicii web 2.0: Blogger, Wordpress, Youtube, Flickr, Google docs etc.
Abilităţi impuse de funcţie:
• abilităţi de analiză şi sinteză, elaborare a documentelor, dinamism, implicare, seriozitate, iniţiativă, responsabilitate;
• abilităţi de lucru în echipă;
• abilităţi de comunicare; argumentare, prezentare;
• amabilitate, corectitudine, răbdare şi tact în relaţiile cu utilizatorii;
• inovaţie şi creativitate;
• seriozitate în executarea calitativă şi în timp util a sarcinilor propuse.
Documente necesare pentru participare la concurs:
1. CV-ul;
2. Copia buletinului de identitate;
3. Copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau specializare;
4. Copia după carnetul de muncă.
Documentele se depun la Biblioteca Municipală “B.P.Hasdeu”, Serviciul resurse umane.
Adresa: mun. Chişinău, bd. Ştefan cel Mare şi Sfînt 148. et. 3 (intrarea din curte).
Data limită de prezentare a actelor pentru participare la concurs – 12 mai 2014.
Candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la interviu.
Телефон |
+373 60 448410022222314
|
personal@hasdeu.md | |
Веб-сайт | hasdeu.md |
Действия с вакансией: | |
Сохранить в блокнот |
Сохранить в Word |
Работа в Молдове © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®