13 ноября 2013
Кишинёв · StarNet вакансии компании »
SRL „StarNet Contabilitate” anunță concurs pentru suplinirea postului vacant de Administrator
Responsabilităţi principale:
Administrarea eficienta a companiei si echipei din cadrul acesteia in vederea minimizarii costurilor operationale, ridicarii si asigurarii nivelului inalt de calitate a serviciilor prestate si valorificarii capacitatilor infrastructurii existente.
Cerinţele postului:
• Reprezentarea legala a persoanei juridice
• Reprezentarea companiei in cadrul consiliului societatii
• Asigurarea societatii cu resurse necesare unei bune functionari:
• Asigurarea interactiunii eficiente cu furnizorii
• Asigurarea interactiunii eficiente cu clientii:
• Asigurarea companiei cu servicii de suport (contabile, juridice)
• Asigurarea procesului de evidenta si expertiza contabila
• Coordonarea si realizarea procesului de raportare trimestriala si anuala ;
• Intretinerea si gestionarea cu documentele financiar-contabile ,a registrelor de evidenta contabila si alte documente specifice segmentului de activitate ;
- Asigurarea unei medieri si consultari a subordonatilor in vederea eficientizarii procesului de evidenta contabila si organizare activitate.
- Imbunatatirea sistemului de raportare si evidenta contabila; etc.
Competenţe necesare:
• Abilitati de management (planificare, bugetare, gestiune RU, managementul timpului)
• Studii economice (Contabilitate sau Finante) sau Management
• Experienta 6 ani in domeniu ;
• Certificare 1C sau Universal Accounting
• Cursuri de leadership sau management al echipei ar fi un avantaj;
• Abilitati de management de proiect constituie avantaj;
• diploma MBA constituie un avantaj.
Trimite un CV cu subiectul mesajului ADMINISTRATOR la adresa de mail, indicată mai jos.
Grafic de muncă: Full time
angajare@starnet.md |
Действия с вакансией: | |
Сохранить в блокнот |
Сохранить в Word |
Работа в Молдове © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®