Intrare cont Cont nou
E-mail:
Parola Ați uitat parola?
Închide
E-mail:
Parola
Intrare cont
Închide
E-mail:
Închide

Intrare Închide
nu sunt marcate

Locuri de muncă

nu sunt salvate

06 martie 2018

Specialist în operațiuni de vânzări (administrator de vânzări)

Chişinău · Stegram Pharmaceuticals Limited joburile companiei »

Stegram Pharmaceuticals se străduiește să fie furnizorul premier al industriei farmaceutice și medicale pentru dezvoltarea și comercializarea de noi terapii medicale la nivel mondial.

Misiunea noastră este de a combina puterea expertizei, experienței și inovării noastre pentru a avansa succesul mondial al industriilor farmaceutice și medicale în prevenirea și vindecarea bolilor. Noi credem în valorile noastre; Integritate și etică, Serviciul și calitatea clienților, Inovare, Sensul de urgență, Comunicarea deschisă, Inițiativa și recompensa, Munca în echipă și proprietatea.

Poziționați profilul

Specialistul în operațiuni de vânzări sprijină echipa de vânzări soluții integrate, aceasta implicând sprijinirea contului emergent și a liderilor strategici de vânzări în activitățile lor zilnice; inclusiv suport de baze de date, întâlniri de coordonare și configurare, revizuirea și finalizarea documentelor. Veți juca rolul de guru al echipei Salesforce pentru aceste echipe, ajutând echipa să înțeleagă datele din fața acestora, să utilizeze instrumentele cele mai eficiente și gestionarea datelor din vânzările Salesforce.

Funcții cheie

Suportul echipei
Asistați echipa cu intrări și raportare Salesforce
Asistarea membrilor echipei conform destinației, poate include suportul de bază de date și actualizările, finalizarea, tipărirea, expedierea, distribuirea și depunerea documentelor și corespondența
Asistați echipele cu planificarea și organizarea de întâlniri și agende
Mențineți o cunoaștere actuală a sistemelor, serviciilor, politicilor și procedurilor Stegram relevante
Coordonează atelierele contului cu studiile de evaluare a satisfacției clientului

Susținerea ofertei de oferte
Susține dezvoltarea formelor de prezentare a ofertelor de oferte
Ajută la coordonarea între părțile interesate în procesul de urmărire a ofertelor
Asigură camere și resurse pentru orice întâlnire.

Cunoștințe, abilități și abilități
 
Exact, detaliat și detaliat, cu abilități organizatorice bune
Abilitatea de a-și asuma proprietatea asupra sarcinilor atribuite, de a gestiona sarcini multiple, de ore de lucru flexibile
Abilitatea de a construi și de a menține relații
Abilități organizatorice, de comunicare (atât scrisă cât și orală) interpersonală și de prezentare necesare cu abilitatea de a interfata la mai multe nivele organizaționale, precum și de acces și de influențare a diferitelor domenii funcționale
Excelente abilități analitice și de rezolvare a problemelor cu capacitatea de a se angaja într-o analiză extrem de complexă, care necesită abilități solide de interpretare.
Cunoștințe avansate despre aplicațiile Salesforce, Excel, Access, Word, MS Project și PowerPoint.
O bună experiență anterioară "care lucrează într-un birou de afaceri rapid și într-un mediu comercial este esențială.
Experienta anterioara cu Salesforce preferata.
Sprijinul puternic al vânzărilor, coordonarea vânzărilor sau experiența de administrare a vânzărilor este esențială.
Intermediar pentru a avansat MS Office competențe în Word, PowerPoint și foi de răspândire Excel, v-lookups, tabele pivot sunt importante.

Stegram Pharmaceuticals este un angajator al egalității de șanse. Dacă sunteți interesat să participați la echipa noastră de succes, atunci vă rugăm să aplicați, ne-ar plăcea să vă auzim, trimiteți CV-ul la adresa noastră de e-mail: careers@stegrampharm.com

E-mail careers@stegrampharm.com
Acțiuni cu locul de munca:

Salva în carnetul de note

Salva document în Word

Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®