16 ianuarie 2014
Chişinău · Microinvest joburile companiei »
Sex | Experienţa |
Masculin | de la 2 ani |
Principalele sarcini de muncă:
- Analiza pieţii pentru identificarea potenţialilor clienţi;
- Identificarea canalelor de vânzare şi plasarea anunţurilor comerciale;
- Informarea surselor mass-media despre licitaţia referitoare la vânzarea bunurilor gajate/ipotecate preluate în posesiune;
- Comunicarea şi negocierea cu potenţialii clienţi;
- Pregătirea documentelor aferente vânzării bunurilor;
- Asigurarea legalităţii, corectitudinii şi transparenţei procesului de vânzare.
Cerinţe faţă de candidat:
- Experienţă în vânzări şi negocieri, cel puţin 2 ani;
- Experienţa într-un post similar constituie un avantaj;
- Studii superioare economice, juridice sau alt domeniu relevant;
- Abilităţi remarcabile de comunicare, atât în formă orală, cât şi scrisă;
- Capacitate de a planifica şi organiza în mod independent procesul de muncă;
- Capacitatea de a îndeplini sarcinile de muncă în termenii stabiliţi;
- Posibilitatea de a rămâne la serviciu peste programul de muncă, la necesitatea îndeplinirii sarcinilor urgente sau la solicitarea superiorului;
- Cunoaşterea avansată a PC şi instrumentelor MS Office (Word, Excel, Power Point);
- Vorbirea fluentă a limbilor română şi rusă;
- Permis de conducere, categoria B.
Compania oferă un pachet salarial motivant, bonusuri, oportunitatea dezvoltării unei cariere într-un mediu de profesionişti şi training-uri de specialitate.
Persoanele interesate pot trimite CV, cu indicarea postului și a sursei de informare despre postul vacant la adresa de e-mail sau fax.
Adresa bd. Renaşterii Naţionale 12, mun. Chisinau.
Persoana de contact - Iulia Cornea, Specialist Principal Resurse Umane.
Pentru interviu vor fi contactate doar persoanele selectate în baza CV-ului.
Fax | +373 22 250021 |
hrm@microinvest.md |
Acțiuni cu locul de munca: | |
Salva în carnetul de note |
Salva document în Word |
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®