Intrare cont Cont nou
E-mail:
Parola Ați uitat parola?
Închide
E-mail:
Parola
Intrare cont
Închide
E-mail:
Închide

Intrare Închide
nu sunt marcate

Locuri de muncă

nu sunt salvate

21 ianuarie 2014

Chişinău · TEAMNET INTERNATIONAL joburile companiei »

Responsabilități:
• Asigura primul nivel de suport tehnic pentru clientii Teamnet
• Asigura satisfactia clientilor in ceea ce priveste serviciile noastre
• Cunoaste bine clientii si aplicatiile pentru care este responsabil
• Efectueaza activitati de asistenta si supraveghere a utilizatorilor pentru utilizarea sistemelor informatice, atat la sediul clientului cat si la distanta
• Raspunde prompt cererilor de suport adresate de clientii Teamnet prin telefon, email , web sau direct la sediul clientilor
• Furnizeaza servicii de suport pentru clienti conform SLA : proactiv (mentenanta) si reactiv (raspuns la cerere de suport)
• Este responsabil pentru indeplinirea conditiilor de SLA definite
• Intelege cerintele si necesitatille clientilor si gaseste solutii pentru cererile utilizatorilor
• Rezolva sau raspunde de rezolvarea problemelor aparute pe proiectele de care este responsabil
• Planifica, monitorizeaza si controleaza fluxul cererii de suport si verifica solutiile oferite
• Identifica resursele necesare pentru rezolvarea cererii de suport a clientului
• Colaboreaza cu celelalte departamente in vederea ofererii unui raspuns corect si complet clientului
• Aplica procedurile interne conform standardelor

Cerințe:
• Experienta in utilizare aplicatii software
• Invatare rapida a sistemelor informatice
• Cunostinte IT ( sisteme de operare, baze de date, browsere internet, alte aplicatii)
• Comunicare & lucru in echipa
• Orientat spre satisfactia clientului
• Abilitati de analiza
• Abilitati de rezolvare a problemelor
• Bune abilitati de comunicare si relationare cu persoane noi
• Punctualitate si spirit de echipa
• Capacitate de a respecta indicatiile oferite de team-leaderi pentru a imbunatati randamentul activitatii
• Experienta in activitatea de suport de sisteme informatice/call center constituie un plus

Va rog sa specificati functia pentru care depuneti CV.
Orar de muncă: Full-time

Persoană de contact: Alia SPANCEC

Telefon
+373 69 377726
+373 22 994940
E-mail alia.spancec@teamnet.ro
Web-Site teamnet.ro
Acțiuni cu locul de munca:

Salva în carnetul de note

Salva document în Word

Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®