29 aprilie 2014
Chişinău · Magazin on-line produse pentru copii joburile companiei »
Sex | Experienţa |
Orice | de la 1 ani |
Descriere Job:
1. Scopul general al postului
Coordonarea activitatii de marketing, precum si elaborarea strategiei si politicilor de marketing ale firmei.
2. Obiectivele postului
Elaborarea, implementarea si dezvoltarea strategiilor si politicilor demarketing ale firmei.
Monitorizarea permanenta a pietei si a concurentei.
3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
Elaboreaza strategia si politicile de marketing ale firmei si asigura implementarea acestora.
Elaboreaza si asigura realizarea planului de marketing.
Monitorizeaza permanent piata si concurenta in vederea actualizarii si / saumodificarii strategiei si politicilor de marketing ale firmei.
Analizeaza oportunitatea introducerii de noi produse sau servicii.
Mentine o vizibilitate ridicata a brandului prin diverse evenimente.
Dezvolta politici de preturi pentru produsele deja lansate pe piata sau pentrucele noi.
Dezvolta politici de fidelizare a clientilor
SPECIFICATIILE POSTULUI
NIVEL DE STUDII: studii superioare economice
EXPERIENTA: preferabil 1 an experienta pe un post asemanator
APTITUDINI SI DEPRINDERI NECESARE:
· Aptitudine generala de invatare
· Aptitudini de comunicare
· Abilitati de negociere
· Intocmire rapida a documentelor (prelucrare cifre si cuvinte)
CERINTE PENTRU EXERCITARE:
· Inteligenta de nivel superior
· Flexibilitate mentala
· Gandire analitica si sintetica
· Creativitate
· Spirit organizatoric
· Echilibru emotional
· Capacitate de a lucra cu oamenii
· Rezistenta la stres
· Usurinta, claritate si coerenta in exprimare
· Punctualitate
hrmagonline@gmail.com |
Acțiuni cu locul de munca: | |
Salva în carnetul de note |
Salva document în Word |
Locuri de muncă în Moldova © HeadHunter SRL
2007 - 2024 | hh.md®